annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Goedemorgen voor alle leden en lezers.

Topic gestart op: 07-03-20 06h26

Antwoorden: 826 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen voor alle leden en lezers.

ik wens jullie een ......... 

1 (3).jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
826 ANTWOORDEN 826
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gregory 

Zouden ze werkelijk gewoon om de namen te veranderen zoveel poeha gemaakt hebben?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze


@Cdt24801  schreef:

@Gregory 

Zouden ze werkelijk gewoon om de namen te veranderen zoveel poeha gemaakt hebben?


Neen, er zal wel iets meer aan de hand zijn.  Misschien krijgt de 5000 een upgrade

Ik zie dat Dolfijn met 150 belminuten verdwijnt ( was 15 EUR dacht ik) Om meer te bellen dan 90 min moet je nu direct naar 20 EUR overschakelen, maar dat is voor de nieuwe abonnementen

Josette
Wijze
Wijze

Heren, wat een gedoe.

Hier nog koala als naam te zien. Wacht tot ze helemaal klaar zijn. 

Vind wel dat het weinig zin heeft de naam te veranderen.

Chapeau voor Stefaan met zijn vrijwilligerswerk.👍🥂

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Dankuwel Josette. Het is ook maar omdat ik het graag doe hé, anders deed ik het niet. Ik rij graag met de moto en zo combineer ik dat allemaal hé.

Een doel geven aan het rondbollen heet dat dan 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Wat die vernieuwingen betreft: daar mogen ze toch ook eens een andere programmeur (of zelfs analist) op loslaten ...

Ik krijg in mijn klantenzone een groot bericht: wij hebben en nieuw voorstel voor u waardoor uw maandelijkse factuur zal zakken.

Ja, mijn oor ook ... Ik heb nu Koala met oa onbeperkt bellen en sms'en. Daarvoor moet ik dus al nooit bijbetalen. Ik heb nu 5 GB data (omdat ik een Smartphone abo heb, anders was het 4 GB), maar ik verbruik nooit meer dan één GB. En dan stellen ze mij een van die nieuwe abo's voor waar dan 7 GB inzit maar wel € 10 duurder is ...

Dan moet ge mij eens uitleggen waar mijn besparing zit ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen