annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Goedemorgen voor alle leden en lezers.

Topic gestart op: 07-03-20 06h26

Antwoorden: 826 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen voor alle leden en lezers.

ik wens jullie een ......... 

1 (3).jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
826 ANTWOORDEN 826
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  aha een productieve wasdag . Ja hier is het niet anders hoor blijft doorgaan ook al staat de rest even stil hier is geen andere wil. 

Thunderbird tja een mail programma maar goed ik geraak er wel aan uit alles opnieuw te maken , mail adres doorgeven pffff 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Dan ben je wel even van straat!  

 

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  dat klopt in zijn geheel en ik blijf zo ie zo van straat de komende vier weken. Heb pijn in mijn lies dus niet tillen en niet werken volgende week een afspraak maken voor een echo , dokter wilde eerste een scan maar ja die ga ik niet krijgen nu dus dat is voor erna misschien. Kortom mag niet veel doen 😞 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Ja dat wist ik nog, en de corona dat zijn dus 2 dingen samen.

Je lies let maar op dat het géén liesbreuk is.

Een echo is zo gebeurd en pijnloos, sterkte.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

TB is anders echt wel goed hoor. Door die update gisterenavond, waarbij TB iets grondig veranderd heeft, waren enkel mijn twee profielen er standaard uit; Daarom was alles leeg.

Even de manager opgestart en mijn twee profielen opnieuw aan de client gelinkt en alles was weer als vanouds. Er was dus niks weg, enkel de connectie tussen de client en de profielen moest opnieuw gemaakt worden.

Daar ging de update trouwens over, een veel strikter beleid inzake profielen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen