annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Goedemorgen voor alle leden en lezers.

Topic gestart op: 07-03-20 06h26

Antwoorden: 826 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen voor alle leden en lezers.

ik wens jullie een ......... 

1 (3).jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
826 ANTWOORDEN 826
Josette
Wijze
Wijze

Ik vind dit een heerlijk weertje!

20 km gedaan op de vélo vanmorgen. 😋

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Josette  schreef:

Ik vind dit een heerlijk weertje!

20 km gedaan op de vélo vanmorgen. 😋


Gelukkig mogen we dat nog. Kweetnietmeer welk land het is, maar daar mogen ze ook wandelen en fietsen (solo), maar max 1 km van de woonplaats ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik seffes ook de woef aanlijnen voor onze dagelijkse **bleep**. Een km of 5 is ons gebruikelijke tripje.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze


@Cdt24801  schreef:

Ik seffes ook de woef aanlijnen voor onze dagelijkse **bleep**. Een km of 5 is ons gebruikelijke tripje.


Ik weet al niet meer wat ik juist geschreven had, maar een "bleep" .... dat snap ik toch niet ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Aletoeta
Veteraan verkenner

Ik ben sinds gisteren uit quarantaine dus morgen ook de fiets op heb nu lang genoeg niks gedaan 😬

Leden met de meeste pluimen