annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Goedemorgen voor alle leden en lezers.

Topic gestart op: 07-03-20 06h26

Antwoorden: 826 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen voor alle leden en lezers.

ik wens jullie een ......... 

1 (3).jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
826 ANTWOORDEN 826
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette 

Ik denk dat we nog een tijdje ons op "alternatieve" wijze moeten ontspannen en onze vrije tijd vullen ... Niks aan te doen ...

We kunnen er enkel maar het beste van maken. Dat ga ik sebiet ook doen se, de woef uitlaten en dan de bandjes van de fiets een beetje rond rijden. 😊

Stay Safe !

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

ja Stefaan, groot gelijk de fiets is een goed alternatief hoor. Ben blij

dat ik dat nu nog doen kan in de vroege morgen. Geniet ervan zou ik zeggen.

Als jij terug rijden mag mogen wij ook weer weg met Uize Maxx. Als het dan voor mij niet

te warm is.

Voor allen, 

fijn6.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette 

Geniet van uw luie avond, het is u van harte gegund.

En ja, een mens moet soms ook eens iets iets anders doen dan achter het schermke te zitten hé ... Een beetje rommel opgeruimd, de fietsen eens uit de garage gehaald, nagekeken en de ketting geolied, daarna een toerke gaan uittesten ...

Ik bol veel liever met de moto rond, maar dat mag nu even niet hé .... Tja, die hobby ligt dus momenteel compleet stil ...normaal had ik nu toch al een tiental begeleidingen achter de rug; Ik heb er ééntje gedaan, net voor de crisis. En nu is het wait - out. Ah ja, want zelfs gewone plezierritjes mag niet meer ... Dus weer de fiets op !!

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Dames en heren, appelen en peren.

Zeg Stefaan, even een uitleg waar ben je gebleven?

Moet je niet doen hoor ieder zijn leven. 

Maar waar waren we gebleven? 

Hahahaha ik ga mijn pyjama al aandoen,

hou jullie fatsoen, deze oude doos gaat nu werkloos

op haar zetel, en dadelijk gebruikt ze haar muilezel,

om een heerlijk dessert op tafel te toveren.

Geniet ervan. Tot morgen. 

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Intussen een heel fijne namiddag iedereen ...

Amaj, heb een hele hoop te lezen .. Ben eens een halve dag niet online geweest ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen