Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-03-20 06h26
Antwoorden: 826 antwoorden
ik wens jullie een .........
Josette & Patrick,
Bedankt hé. Het zal intussen al wel voor de bakker zijn vermoed ik. Nu is het wachten op het sorteer- en puzzelwerk van de twee zussen om de foto's en hopelijk een filmke doorgestuurd te krijgen. Dat kan nog wel ff duren vermoed ik 😋 😎
Allé, het zal wel een jobke voor bruid en bruidegom zijn, grote zus moet ook naar huis nu ... Stom virus ....
Ja en we zijn er nog niet vanaf.
Ik zeg dit jaar nog niks, vakantie voor niemand
zelfs niet in ons landje heb ik zo een vermoeden!
Als de Lockdown gedaan is ( en hopelijk snel ) zal niks meer hetzelfde zijn Josette. Vakanties zullen vele malen minder worden en de dagjes uit zullen voorzichter gebeuren , gecontroleerder. Dit gaat een grote impact hebben en houden op de bevolking.
Ik vrees dat het nog niet zo snel gedaan gaat zijn ...
En als ge het nieuws op TV een beetje gevolgd hebt ... Het goede weer zorgt er wel voor dat meer en meer mensen hun voeten eraan beginnen vegen en beginnen doen alsof het al voorbij is ...
We zijn geen Zweden hé ... De meesten hebben braaf gehoorzaamd, maar als het te lang blijft duren ... En dan vooral de jongeren, die sowieso al in de meest ongehoorzame groep zaten. De klassieke uitzonderingen natuurlijk daargelaten, er zijn ook jongeren met verstand.