Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-03-20 06h26
Antwoorden: 826 antwoorden
ik wens jullie een .........
Josette,
Ik heb nog nooit een kant en klare PC gekocht. Ik koop altijd de onderdelen die me aanstaan en zet alles zelf in mekaar. Laptops is een ander verhaal.
Reeds heel lang geleden werd ik geboeid door "informatica". Dat is begonnen in 1977 met mijn eerste programmeerbare rekenmachine. Een Texas Instruments 59, met magneetkaartjes. Kostte destijds 12.000 BF
Veel gelezen en zo de techniek van de PC en computers algemeen stillekesaan onder de knie gekregen. En ook nooit vergeten wat prof Gobin de eerste les zei: informatica leer je niet uit een boek, dat moet je doen! Ik heb dat in mijn oren geknoopt en vele vrije uren in het informatica centrum doorgebracht. Dat was met de taal ALGOL 68 en ponskaarten. Wie kent? Ooit gezien?
Halverwege mijn loopbaan ben ik terug naar school gegaan en heb echt informatica bijgestudeerd. De rest van mijn loopbaan als professionele ITer in informatica centra doorgebracht.
Het hobby gedeelte is echter nooit stilgevallen,ik ben dat knutselen en herstellen altijd blijven doen. En nog steeds, hetzij wel op een lager pitje.
Ziezo, een beetje geschiedenis 😊
Patrick ik was blij dat Laura niet aan de hemel stond vanmorgen.
Namiddag hier vollenbak die heks aan de hemel.
Stefaan jij mag dat vloeken, ik heb dat ook eens tegen hun gedaan.
Koop je alles officieel en dan nieuwe laptop chips niks nada maar niet met de deze.
Amai dan kan jij goed sleutelen ik heb dat eens moeten laten doen toen we met de camper
weg waren harde schijf stuk gegaan, dacht ik krijg een hartinfarct. De eigenaar is met Douglas naar de winkel gegaan en ikke via de foon instructies gegeven heel goed geholpen.
Ook een SSD erin werkt snel amai. Alleen ja waar ik de CD niet van mee had kon ik niet gebruiken
hij had mijn oude schijf in een hulsje gezet zo kon ik nog via, via aan sommigen dingen.
Succes ermee.