Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-03-20 06h26
Antwoorden: 826 antwoorden
ik wens jullie een .........
@patrick2 schreef:
Die doet het zelfs goed Stefaan !!
Klopt, en wat ge nog niet gezien hebt: terwijl gij uw antwoord gepost hebt was ik een "edit" aan het schrijven in mijn post. Weliswaar zonder het woordje "edit" ditmaal.
@patrick2 schreef:
En jij kan dat ook leren Josette .
Ik denk dat Josette dat al niet slecht doet .... 😉
Ze staat niet voor niets nummer 3 in de ranking van de pluimen. Met ruime afstand op nummer 4 ...
Nummer 4 mag zich troosten, die staat op nummer 1 op het FR platform en nummer 3 nationaal. Dat heeft hij ook maar verdiend door positief aanwezig te zijn hoor.
Bedankt Josette het is de clou hoe je iets aan de klant verteld. Kan het ingewikkeld vertellen maar je kan het ook begrijpend zeggen zodat een klant ook weet hoe die iets moet doen. Beledigend zijn en moeilijk doen schiet niet op moet ook niet. En geduld heb ik genoeg Josette en desnoods leg ik het 100 keer uit een oplossing zal er komen !
Vergeet niet dat ik op de klantendienst gewerkt heb en dat voor business klanten dat vraagt meer aandacht.