Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-03-20 06h26
Antwoorden: 826 antwoorden
ik wens jullie een .........
Goedemorgen !!
Dat klinkt weer lekker Josette.
Seffens rap iets op halen in de stad wat ik heb laten klaar leggen en dan ......naar het ziekenhuis !!!!
Dus jullie gaan straks weten wanneer hoe en wat precies wat die allemaal zegt.
Goedemorgen,
vandaag de koelkast weer proberen vol te krijgen en de beurs leeg!
Patrick het was een potje paprikasaus ........
Wortelen in schijfjes gesneden , en ajuinen, die even wokken dan de courgettes in maantjes
erbij en de zaadlijstjes die je eruit haalt erbij. Als alles bijna beetgaar is het bevroren
doosje paprikasaus erbij goed met een vork doe ik dat op het klontje saus roeren smelt snel.
Kruiden naar believen.
Ondertussen de volkoren spirelli koken. Wij gebruiken gemalen mozzarella kaas die doe ik op de pasta dan
de saus erover en zet het bord nog 1 minuut in de micro alles goed heet en kaas goed gesmolten smullen maar.
Geniet er dan maar van,
ik ga eraan dood, was voor mij teveel heb ik vandaag nog last van!
Niet gaan fietsen, een beetje gewandeld maar het lukt niet. Dus aan het koken geslagen hahaha.
Goedemorgen.
Het was gisteren heerlijk maar ja ik heb het graag warm en niet koud dus de zomer is echt mijn vriend. Vandaag is hier grijs en ja regen dus het is niks vandaag pffff.