Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-03-20 06h26
Antwoorden: 826 antwoorden
ik wens jullie een .........
Goedemorgen,
Stefaan dikke proficiat, ik ben nu 12 jaar gestopt, amai
wel afgezien hoor was echt verslaafd. Je zag me nooit zonder sigaret.
Maar zoveel geld ben blij dat ik ervan af ben, dan zouden we niks anders meer hoeven te doen
met een pensioentje en die Bfr is dat niet deze afkorting,
Patrick zou toch naar een oplossing zoeken voor jullie 2.
Hier weer de maandag sleur ............ boodschappen, donderdag alles gesloten denk eraan.
Och Stefaan ik doe die moeite niet eens. Ik kan doen wat ik wil maar dat helpt niks heb het al vaak gezegd. Dus ik doe er geen moeite meer aan hoor misschien voelen ze het wel als het 20 euro per pak kost.
Ik weet het Patrick, de helft van onze kinderen (intussen volwassenen uiteraard) rookt. Moest ik een euro krijgen voor elke keer dat ik al aan hun oren gezaagd heb ...
Hier een tip: zet eens een potje op de tafel of de kast en steek daar elke dag het geld in dat ge normaal aan het roken zou uitgeven. Doe dat een maand lang. En neem dan dat potje en tel luidop hoeveel er in zit .... En doe er dan iets leuks mee. Het verschil met erover praten is dat ge na die maand fysisch geld in uw pollen hebt. Dat is anders.
Veel succes 😁
Stefaan ik weet het. Ik nam altijd zo een grote emmer en kwam er een week of 5 mee toe. Dat kost 33 euro dus op zich valt het mee. Mijn meneer rookt ook sigaretten en dat pakje kost 14 !!!!!!!! EURO hoe schandalig is dat. Heb al gezegd stop er mee want hij heeft ook zo een electronische gelijk ik heb maar NEE hij rookt te samen nu pffffffff. En dat pakje is voor twee dagen!!!!!!