annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Goedemorgen voor alle leden en lezers.

Topic gestart op: 07-03-20 06h26

Antwoorden: 826 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen voor alle leden en lezers.

ik wens jullie een ......... 

1 (3).jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
826 ANTWOORDEN 826
patrick2
Wijze
Wijze

Goedemorgen , nieuwe dag met een mooi weertje. IK weet het Josette voor jou wat minder de komende weken met die zon. Ja hij zou moeten bellen Josette nu sta ik zelfs op met rug pijn pffff. Maar ja ik ben niet de enige die geholpen moest worden. 

En Stefaan zo te lezen ben je nog al een handige voor die reparatie werkjes amai. Jammer dat je de ruimte en tools niet meer hebt want het kan je veel geld schelen als je naar een erkende reperateur gaat. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Josette, vroeger deed ik alles zelf aan mijn voertuigen: fiets, brommer, auto, moto ... Onderhoud en herstelling, alles deed ik zelf.

Tegenwoordig heb ik daar de ruimte en de tools niet meer voor. En het is bijna niet meer mogelijk, met al die elektronica en specifieke gereedschappen. Als particulier is het ondoenbaar om al dat gerief aan te schaffen om dat maar af en toe te gebruiken.

Carosseriewerk zou nog wel kunnen, maar ook daar heb ik de plaats en de tools niet meer voor. Jammer eigenlijk .... Alhoewel er tegenwoordig bijna niks meer geschroefd is, alles is gelast of gelijmd. Goedkoper in de productie, maar veel lastiger in het onderhoud. Dat zal de producent/fabrikant natuurlijk worst wezen, en de garagisten wrijven ook in hun pollekes, want de werkuren tikken aan ... meer dan de onderdelen dikwijls ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

zeer slecht geslapen, ............ als je dat zou kunnen leren hé.

zeg Patrick pak die telefoon en bel de dokter zeg dat ik het heb gezegd!

Stefaan, oooooooooooooo kan jij dat?

01 (4)fijnedag.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

HAhahaha Josette toch.

Net thuis nu eens eten se en dan niet veel meer doen. Heb heel veel last in mijn rug en dat is niet van mijn hernia daar ben ik zeker van. Vermoedelijk van de twee breuken dus hopelijk snel een operatie. 

Fijne avond en tot morgen!!

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Tomorrow is another day

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Nog een fijne avond Josette, en als ge het adres van een goede karossier nodig hebt om de deuken eruit te halen ... 😋

Slaapwel en tot morgen

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen