annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Goedemorgen voor alle leden en lezers.

Topic gestart op: 07-03-20 06h26

Antwoorden: 826 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen voor alle leden en lezers.

ik wens jullie een ......... 

1 (3).jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
826 ANTWOORDEN 826
patrick2
Wijze
Wijze

Tot morgen Josette !! Maak er nog een fijne avond van. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

Ik lig wel in een bult met jullie. 😘

Mannen en organiseren????

Enne Stefaan ik heb klachten over jouw niet gelezen paar berichten vroeger?

Hou jullie taai ik ga naar mijne zetel de klok is al rondgedraaid.

Tot morgen mijne heren.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Dat komt omdat je niet meer gebonden bent aan opgelegde werkuren waardoor je zonder het te beseffen steeds meer hooi op de vork neemt. En wat vandaag niet klaar is, dat is voor morgen. Of overmorgen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Zo zo met pensioen zijn is dus niks stil zitten. Als je met pensioen bent heb je het drukker als dat je gaat werken lijkt het wel tegenwoordig. Heb ook nooit gezegd dat mensen op pensioen niks te doen hebben maar het valt mij altijd wel op dat die drukker zijn als de werkende mens. Ken nog andere die ook op pensioen zijn gegaan maar die zijn drukker als ik of mijne partner. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Tomorrow is another day

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Nee nee ben al veel langer wakker, maar heb een hoop te doen. Straks trouwens verder doen, gras afdoen, hond uitlaten, winkelen  ... Nog genoeg te doen op de agenda.

Ben ook nog een tijdje zoet met het aanpassen van de website van mijn karatebond, ben daar webmaster ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen