Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-03-20 06h26
Antwoorden: 826 antwoorden
ik wens jullie een .........
Ik lig wel in een bult met jullie. 😘
Mannen en organiseren????
Enne Stefaan ik heb klachten over jouw niet gelezen paar berichten vroeger?
Hou jullie taai ik ga naar mijne zetel de klok is al rondgedraaid.
Tot morgen mijne heren.
Dat komt omdat je niet meer gebonden bent aan opgelegde werkuren waardoor je zonder het te beseffen steeds meer hooi op de vork neemt. En wat vandaag niet klaar is, dat is voor morgen. Of overmorgen ...
Zo zo met pensioen zijn is dus niks stil zitten. Als je met pensioen bent heb je het drukker als dat je gaat werken lijkt het wel tegenwoordig. Heb ook nooit gezegd dat mensen op pensioen niks te doen hebben maar het valt mij altijd wel op dat die drukker zijn als de werkende mens. Ken nog andere die ook op pensioen zijn gegaan maar die zijn drukker als ik of mijne partner.
Nee nee ben al veel langer wakker, maar heb een hoop te doen. Straks trouwens verder doen, gras afdoen, hond uitlaten, winkelen ... Nog genoeg te doen op de agenda.
Ben ook nog een tijdje zoet met het aanpassen van de website van mijn karatebond, ben daar webmaster ...