Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-03-20 06h26
Antwoorden: 826 antwoorden
ik wens jullie een .........
Die kans is wel aanwezig @Cdt24801 . Werd wakker in het ziekenhuis en heb natuurlijk wel ff uitgeslapen maar toen ik op mijn kamer was en mijn gsm had was het eerste een berichtje naar huis. En het tweede was hier eens loeren ja en weer topics lezen.
Dan gaan we hier een hele tijd een echte expert aan het werk zien die praktisch de klok rond aan zijn peeseeke hangt om te Triben 😋 😁 😂
Ja die heeft het zeker gedaan Stefaan zo lief van Josette. Maar ook toevallig want Donald Duck is mijn tweede hobby die ik heb. Twee kasten vol beelden en natuurlijk de strips , elke week.
De herstel periode gaat anders worden want heb nu heel veel pijn. Wat liggen en zitten en lopen naar de toilet en klaar is deze jongen. Maar heb mijn bezigheid hier en heb jullie dus kom de dagen wel door. Thuis tot en met 1-7 en ja als het nog niet genezen is of pijn zal dat verlengd worden.
hey Patrick,
Ik ben nu pas online, dus heb zonet de hele geschiedenis gevolgd. Goed het nu OK is, nu de herstelperiode nog. Maar dat kaarske van Josette met uw favoriete comic zal wel geholpen hebben 😁