Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-03-20 06h26
Antwoorden: 826 antwoorden
ik wens jullie een .........
Hahahaha als het ging Josette meteen. En jij mag dat zeggen geen probleem.
Aankleden was al moeilijk zeker voor sokken en een broek aan te doen. Nu heb ik wel een jogging aan dus dat is soepel maar makkelijk is anders.
Ja deze oren hebben de afgelopen jaren geleerd luister naar jezelf en dan naar een ander. Heb het nog al zo gedaan oh pijn of ziek ik ga wel werken maar dan kom je er slechter uit. Nee nee denk aan mijn eigen en eerst genezen dan de rest. En dit is trouwens niet zomaar iets he het was geen echte zware operatie maar het was nu ook weer geen plakkertje om de vinger heen waar een sneetje inzit.
De pijn die ik nu ervaar zal ook voorlopig zo blijven. Hoesten , niezen, zitten , liggen en noem maar op je buik gebruik je overal bij.
Wauwie, je hebt oren aan je hoofd gekregen! 😛
Geloof me 6 weken.
Ja die pijn, ben maar blij dat je pilletjes pakken kan.
De deze is er allergisch aan.
Zeg Patrick uit je bed rollen is makkelijker maar niet tot op de grond hé.
Sorry, kon het even niet laten.
Goedemorgen.
Heb eigenlijk een pijnlijke nacht gehad maar ja zo iets was te verwachten. Draaien deed zeer dus dan op de rug liggen maar ja vanzelf draai je toch eens een keer ja dat gaat niet zonder slag en stoot. Nu opgestaan is net zo erg eigenlijk dus heb direct naar de medicatie gegrepen voor die leed wat te verzachten. Zal nog ff twee weken zo blijven vrees ik heeft de DR ook gezegd.
Of Laura er is of niet blijft toch in de zetel hahahah. Ga toch echt rusten hoor door te blijven zitten.
Goedemorgen,
dan maar hopen dat je wel een goede nachtrust hebt of gehad hebt. Ik heb ooit in Leuven gelegen
had de laptop mee, zonder is niet denkbaar.
Zo voor iedereen een hele
Gelukkig kan ik naar buiten nog géén Laura zalig............. sorry zonnekloppers.