Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-12-19 12h08
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welke Sint ? Levering van goederen gisteren defect.Dubbel factuur water december+ januari 2020 erbij, een operator van Orange die redelijk arrogant overkwam ivm Orange Thank You badges niet toegekend die verondersteld dat wij weten dat ze niet worden per klantnummer maar per smartphonenummer gegeven worden (Love badge). Zo'n mensen kan ik me kwaad om maken sommigen zijn het niet waard om op een Klantendienst te werken. Maak je raar of zelden mee bij Telenet of Proximus de normen liggen daar hoger hoewel er ook zeer vriendelijke behulpzame operatoren zijn bij Orange. Dus neen ik denk dat het bij mij de roede geworden is.
Welke Sint ? Levering van goederen gisteren defect.Dubbel factuur water december+ januari 2020 erbij, een operator van Orange die redelijk arrogant overkwam ivm Orange Thank You badges niet toegekend die verondersteld dat wij weten dat ze niet worden per klantnummer maar per smartphonenummer gegeven worden (Love badge). Zo'n mensen kan ik me kwaad om maken sommigen zijn het niet waard om op een Klantendienst te werken. Maak je raar of zelden mee bij Telenet of Proximus de normen liggen daar hoger hoewel er ook zeer vriendelijke behulpzame operatoren zijn bij Orange. Dus neen ik denk dat het bij mij de roede geworden is.
Ugh @Movieman,
Sorry om dit te lezen, het is ook niet de bedoeling dat onze stamleden onvriendelijk overkomen.
Als je niet tevreden bent met de telefonische dienst, kan je altijd de Webcare stam bereiken op sociale media.
Totem's zonnegroeten,
Totem
@Totem heb sociale media sinds 2 jaar afgeschaft dus geen Twitter of Facebook meer. Uiteraard is dit soms een gemis zoals je aanhaalde via social media contact op te nemen met de klantendienst maar heb er verder geen behoefte aan. Weet uit het verleden op die manier beter geholpen ben dan telefonisch. Ben het voorval ondertussen al vergeten maar zal altijd kritisch zijn gezien mijn verleden in een callcenter waar het steeds mijn bedoeling was de klant tevreden te stellen en te houden. Dat zorgt voor een zekere genoegdoening of fierheid in de job en maakt het ook makkelijker.