Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-12-19 12h08
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ja de gevaren van sociale media zijn inderdaad heel bekend 🙂
En ervaring in een sector zorgt inderdaad voor een ander visie, onze diensten moeten inderdaad op top niveau zijn !
oei @Movieman dat klinkt niet echt als de sint komt goede cadeaus brengen. Hopelijk brengt de kerstman iets leukers voor je mee want dit is voor niemnd fijn.
Betreft de klantendienst ja je moet geluk hebben wie je aan de lijn krijgt. Bij Orange ligt die lat niet heel hoog , ik zat bij Telenet en kregen trainingen ervoor en zo maar kwaad op iemand nooit hoor altijd beleefd gebleven al kon de klant nog het bloed onder de nagels halen.
@patrick2 deze trainingen heb ik ook gekregen regelmatig een test over de accurate kennis, alvorens je aan de desk mocht beginnen een examen waarbij je een redelijk hoog percentage moest halen, bij Proximus mobile indertijd idem dito. Trainingen en opvolging door ervaren teamleiders enz.
inderdaad @Movieman bij Proximus kreeg ik dat ook als bij Telenet. Denk dat Orange er nog veel van kan leren hoor. Ze hebben me ooit benaderd daar te gaan werken in het callcenter maar heb toen nee gezegd.
@patrick2 daar heb je gelijk in bij mij lag de lat ook altijd hoog met de onhebbelijke gewoonte dat ook van anderen te verlangen. Ook de reden waarom ik streng ben op callcenteroperatoren gaf zelf ook trainingen aan de nieuwelingen.