annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hij komt. Hij komt.....

Topic gestart op: 06-12-19 12h08

Antwoorden: 11 antwoorden

Sara84
Gewaardeerd verkenner

Hij komt. Hij komt.....

OPGELOST
 
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
11 ANTWOORDEN 11
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ja de gevaren van sociale media zijn inderdaad heel bekend 🙂

En ervaring in een sector zorgt inderdaad voor een ander visie, onze diensten moeten inderdaad op top niveau zijn !

patrick2
Wijze
Wijze

oei @Movieman  dat klinkt niet echt als de sint komt goede cadeaus brengen. Hopelijk brengt de kerstman iets leukers voor je mee want dit is voor niemnd  fijn.

Betreft de klantendienst ja je moet geluk hebben wie je aan de lijn krijgt. Bij Orange ligt die lat niet heel hoog , ik zat bij Telenet en kregen trainingen ervoor en zo maar kwaad op iemand nooit hoor altijd beleefd gebleven al kon de klant nog het bloed onder de nagels halen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

@patrick2 deze trainingen heb ik ook gekregen regelmatig een test over  de accurate kennis, alvorens je aan de desk mocht beginnen een examen waarbij je een redelijk hoog percentage moest halen, bij Proximus mobile indertijd idem dito. Trainingen en opvolging door ervaren teamleiders enz.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

inderdaad @Movieman  bij Proximus kreeg ik dat ook als bij Telenet. Denk  dat Orange er nog veel van kan leren hoor. Ze hebben me ooit benaderd daar te gaan werken in het callcenter maar heb toen nee gezegd.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Movieman
Aspirant genezer

@patrick2 daar heb je gelijk in bij mij lag de lat ook altijd hoog met de onhebbelijke gewoonte dat ook van anderen te verlangen. Ook de reden waarom ik streng ben op callcenteroperatoren gaf zelf ook trainingen aan de nieuwelingen.

Leden met de meeste pluimen