- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hoe een klacht indienen bij orange
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@GhislainAndy als eerste wil ik je vragen je klantennummer weg te halen. Je kan rechts bij de drie puntjes erop klikken en dan je post bewerken. Het is een openbaar forum dus iedereen leest je persoonlijke info.
Daarnaast is het vervelend wat er gebeurd en zeker als er niks werkt. Maar hier op de Tribe kunnen we er niks aan doen. Dit forum is om elkaar te helpen wij zijn ook allemaal maar klant en geen medewerkers. Een medewerker ga je hier dus ook niet aantreffen en ook geen klantendienst. Daarom raad ik je dan ook aan om terug te bellen naar de klantendienst of een bericht te sturen via facebook , als je een account hebt , of via Twitter.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Een officiële klacht moet dus ingediend worden via Facebook of Twitter ?
Geen officieel klachtenformulier ? Lijkt mij een goede manier om klachten te ontwijken...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Op die manier worden klachten blijkbaar niet ontweken anders zouden ze het niet aangeven dat dit een mogelijkheid is.
Je kan ook nog altijd gewoon officieel een brief maken en die opsturen aangetekend.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@GhislainAndy als eerste wil ik je vragen je klantennummer weg te halen. Je kan rechts bij de drie puntjes erop klikken en dan je post bewerken. Het is een openbaar forum dus iedereen leest je persoonlijke info.
Daarnaast is het vervelend wat er gebeurd en zeker als er niks werkt. Maar hier op de Tribe kunnen we er niks aan doen. Dit forum is om elkaar te helpen wij zijn ook allemaal maar klant en geen medewerkers. Een medewerker ga je hier dus ook niet aantreffen en ook geen klantendienst. Daarom raad ik je dan ook aan om terug te bellen naar de klantendienst of een bericht te sturen via facebook , als je een account hebt , of via Twitter.