annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe gebruikersnaam wijzigen?

Topic gestart op: 12-11-18 08h31

Antwoorden: 4 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Hoe gebruikersnaam wijzigen?

OPGELOST

Hallo,

 

Graag had ik mijn gebruikersnaam voor Orange Tribe gewijzigd. Kan iemand me laten weten waar ik dit kan doen? Dank!

 

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous u kan als u rechtsboven op uw icoontje gaat staan en klikt met uw muis ziet u een keuze menu openen . Kies mijn instellingen , en dan komt u in uw persoonlijke instellingen. Direct het eerste wat u ziet staan mijn aanmelding daar kan u uw gebruikersnaam aan passen. 

 
AanmeldingE-mailWachtwoordPersoonlijke informatieGsm-nummerOpties voor automatische aanmeldingSluit account
Aanmelding
 
Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
AssiaA
Orange-expert
Orange-expert

Hallo,

 

Graag had ik mijn gebruikersnaam voor Orange Tribe gewijzigd. Kan iemand me laten weten waar ik dit kan doen? Dank!

Hallo @Anonymous,

 

Momenteel is het nog niet mogeliijk om je gebruikersnaam te veranderen. Maar we werken aan een oplossing!

 

Ik hou je op de hoogte ;-)!

 

Tribe erop los!

 

Warme groetjes

Assia

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Beste, ik zie staan 'dit is je huidige gebruikersnaam' maar kan er niets in wijzigen. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

Beste, ik zie staan 'dit is je huidige gebruikersnaam' maar kan er niets in wijzigen. 


Daar vreesde ik al voor ... Ik denk dat, als het al mogelijk is, dat iemand van de Mods of de Community Manager dat moeten doen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous u kan als u rechtsboven op uw icoontje gaat staan en klikt met uw muis ziet u een keuze menu openen . Kies mijn instellingen , en dan komt u in uw persoonlijke instellingen. Direct het eerste wat u ziet staan mijn aanmelding daar kan u uw gebruikersnaam aan passen. 

 
AanmeldingE-mailWachtwoordPersoonlijke informatieGsm-nummerOpties voor automatische aanmeldingSluit account
Aanmelding
 
Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen