Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-11-18 08h31
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Graag had ik mijn gebruikersnaam voor Orange Tribe gewijzigd. Kan iemand me laten weten waar ik dit kan doen? Dank!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Anonymous u kan als u rechtsboven op uw icoontje gaat staan en klikt met uw muis ziet u een keuze menu openen . Kies mijn instellingen , en dan komt u in uw persoonlijke instellingen. Direct het eerste wat u ziet staan mijn aanmelding daar kan u uw gebruikersnaam aan passen.
Hallo,
Graag had ik mijn gebruikersnaam voor Orange Tribe gewijzigd. Kan iemand me laten weten waar ik dit kan doen? Dank!
Hallo @Anonymous,
Momenteel is het nog niet mogeliijk om je gebruikersnaam te veranderen. Maar we werken aan een oplossing!
Ik hou je op de hoogte ;-)!
Tribe erop los!
Warme groetjes
Assia
Beste, ik zie staan 'dit is je huidige gebruikersnaam' maar kan er niets in wijzigen.
@Anonymous schreef:Beste, ik zie staan 'dit is je huidige gebruikersnaam' maar kan er niets in wijzigen.
Daar vreesde ik al voor ... Ik denk dat, als het al mogelijk is, dat iemand van de Mods of de Community Manager dat moeten doen.
@Anonymous u kan als u rechtsboven op uw icoontje gaat staan en klikt met uw muis ziet u een keuze menu openen . Kies mijn instellingen , en dan komt u in uw persoonlijke instellingen. Direct het eerste wat u ziet staan mijn aanmelding daar kan u uw gebruikersnaam aan passen.