annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe krijg je de Tribe Badge?

Topic gestart op: 12-09-20 22h31

Antwoorden: 1 antwoord

Ai
Gewaardeerd verkenner

Hoe krijg je de Tribe Badge?

Ik post gwn random dingen maar toch heb ik nogsteeds geen tribe badge 😞

 

Labels (1)
1 ANTWOORD 1
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Ai 

Heb je de introductie en de tips & tricks reeds doorgenomen? Indien dat het geval is zou je deze vragen waarschijnlijk niet gesteld hebben.

Misschien even duidelijk maken dat Tribe een forum is voor en door klanten om elkaar te helpen bij het oplossen van problemen en beantwoorden van vragen.

Badges verdienen is een bijzaak.

Bovendien, er zijn twee soorten badges. OTY badges en Tribe badges. Van die laatste heb je er reeds twee;

Wat de OTY badges betreft: de eerste heb je reeds verdiend en overmorgen heb je de tweede ook al verdiend. Nu ja, verdiend ... Gewoon gekregen eigenlijk ... Het duurt wel enkele dagen voor je die gaat zien in uw klantenzone.Tenzij je vergeten bent uw gsm nummer in uw profiel in te vullen, dat ga je helemaal niks krijgen.

De derde en vierde OTY badges (er zijn er hier dus maar vier te verdienen, alle andere OTY badges hebben in het geheel niets met Tribe te maken), daar zou ik niet te hard op rekenen aangezien het u blijkbaar om de OTY badges te doen is en niet om problemen opgelost te krijgen of te helpen anderen hun probleem op te lossen. Met die attitude zal je niet snel Genezer of Sjamaan worden.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen