annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe pas ik mijn profielnaam aan?

Topic gestart op: 10-06-19 09h13

Antwoorden: 5 antwoorden

comima
Aspirant genezer

Hoe pas ik mijn profielnaam aan?

OPGELOST

Hallo,

Ik ben nieuw. Er is een fout in de voornaam van Mijn profiel. Als ik op Bewerken klik beweegt er niets...

Bedankt voor de moeite.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@comima  welkom bij onze club 🙂 Uw profiel kan u inderdaad niet bewerken. Wij hebben toen al eens gevraagd of dit mogelijk gemaakt gaat worden maar heb nog altijd niks gezien of gehoord hier over. Wat u kan doen is , een geheel nieuw account aanmaken of u kan het zo laten. Dat uw naam niet geheel klopt is niet erg want dat zien wij toch staan. Ja oke ik gebruik mijn echte naam maar voor de rest blijft dit afgeschermd.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@comima  welkom bij onze club 🙂 Uw profiel kan u inderdaad niet bewerken. Wij hebben toen al eens gevraagd of dit mogelijk gemaakt gaat worden maar heb nog altijd niks gezien of gehoord hier over. Wat u kan doen is , een geheel nieuw account aanmaken of u kan het zo laten. Dat uw naam niet geheel klopt is niet erg want dat zien wij toch staan. Ja oke ik gebruik mijn echte naam maar voor de rest blijft dit afgeschermd.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


comima
Aspirant genezer

Bedankt iedereen om mij te helpen !

Dat is inderdaad niet erg ... mij stoort het omdat ik het wel zie ! Op mijn voornaam staat een accent en er is een verkeerd accent opgezet ! Ik zal er proberen naast te kijken Smiley LOL !!!

Prettige dag verder en tot de volgende zitting !

Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Zoals u wellicht duidelijk is, Patrick heeft het woordje "niet" vergeten in zijn tekst.

Wij zien dus niet wat u in uw profiel schrijft als zijnde uw naam. Wij zien enkel uw forumnaam oftewel nickname.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

Bedankt @Cdt24801  voor de verduidelijking het woordje NIET erbij te voegen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen