Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-06-19 09h13
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik ben nieuw. Er is een fout in de voornaam van Mijn profiel. Als ik op Bewerken klik beweegt er niets...
Bedankt voor de moeite.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@comima welkom bij onze club 🙂 Uw profiel kan u inderdaad niet bewerken. Wij hebben toen al eens gevraagd of dit mogelijk gemaakt gaat worden maar heb nog altijd niks gezien of gehoord hier over. Wat u kan doen is , een geheel nieuw account aanmaken of u kan het zo laten. Dat uw naam niet geheel klopt is niet erg want dat zien wij toch staan. Ja oke ik gebruik mijn echte naam maar voor de rest blijft dit afgeschermd.
@comima welkom bij onze club 🙂 Uw profiel kan u inderdaad niet bewerken. Wij hebben toen al eens gevraagd of dit mogelijk gemaakt gaat worden maar heb nog altijd niks gezien of gehoord hier over. Wat u kan doen is , een geheel nieuw account aanmaken of u kan het zo laten. Dat uw naam niet geheel klopt is niet erg want dat zien wij toch staan. Ja oke ik gebruik mijn echte naam maar voor de rest blijft dit afgeschermd.
Bedankt iedereen om mij te helpen !
Dat is inderdaad niet erg ... mij stoort het omdat ik het wel zie ! Op mijn voornaam staat een accent en er is een verkeerd accent opgezet ! Ik zal er proberen naast te kijken !!!
Prettige dag verder en tot de volgende zitting !
Zoals u wellicht duidelijk is, Patrick heeft het woordje "niet" vergeten in zijn tekst.
Wij zien dus niet wat u in uw profiel schrijft als zijnde uw naam. Wij zien enkel uw forumnaam oftewel nickname.