annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoge factuur

Topic gestart op: 25-10-22 17h18

Antwoorden: 1 antwoord

Marherm
Aspirant verkenner

Hoge factuur

Ik heb mijn abonnoment gewijzigd naar Go intense met een voordeel van 10€ korting, er stond nergens dat dit alleen van toepassing is als het met alle telefoonnummers is die gebonden zijn aant zelfde contract. Nu moet ik alsnog mijn te hoge factuur betalen ondanks dat hun niet de juiste informatie hebben meegegeven! 

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Gregory
Wijze
Wijze

Normaal krijg je op de Intense 10 EUR korting als je naast die Intens ook nog 1 van de volgende hebt

- vast internet

- een andere intense - krijg je ook 10 EUR korting op

- een andere Extreme - krijg je ook 10 EUR korting op als het niet de special edition is

Als aan bovenstaand voldaan is moet je met de klantendienst opnemen voor de korting

Indien niet aan bovenstaand voldaan, wacht een maand en verander je abonnement dan naar het oorspronkelijk.

Aangezien je altijd een maand vooruit betaalt zal dat stuk vooruit betaald dan in mindering gebracht worden

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen