Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-10-22 17h18
Antwoorden: 1 antwoord
Ik heb mijn abonnoment gewijzigd naar Go intense met een voordeel van 10€ korting, er stond nergens dat dit alleen van toepassing is als het met alle telefoonnummers is die gebonden zijn aant zelfde contract. Nu moet ik alsnog mijn te hoge factuur betalen ondanks dat hun niet de juiste informatie hebben meegegeven!
Normaal krijg je op de Intense 10 EUR korting als je naast die Intens ook nog 1 van de volgende hebt
- vast internet
- een andere intense - krijg je ook 10 EUR korting op
- een andere Extreme - krijg je ook 10 EUR korting op als het niet de special edition is
Als aan bovenstaand voldaan is moet je met de klantendienst opnemen voor de korting
Indien niet aan bovenstaand voldaan, wacht een maand en verander je abonnement dan naar het oorspronkelijk.
Aangezien je altijd een maand vooruit betaalt zal dat stuk vooruit betaald dan in mindering gebracht worden