Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-03-20 11h07
Antwoorden: 7 antwoorden
Beste, ik heb net mijn simkaart ontvangen via de post. Maar nu staat er in de brief ga naar orange.be/activeren om je simkaart te activeren. Als ik daar mijn simkaart nummer invul en mijn e-mail staat er dat de gegevens niet kloppen. Kan iemand mij helpen ?
Is je probleem inmiddels al opgelost?
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.
Naar Orange.be/sim surfen Je moet het simkaartnummer van de ontvangen simkaart invoeren en mogelijks een referentienr. dat bijgevoegd is bij de simkaart. Anders bel je 5000 of als je geen Orange-klant bent 02/7459500.
Naar Orange.be/sim surfen Je moet het simkaartnummer van de ontvangen simkaart invoeren en mogelijks een referentienr. dat bijgevoegd is bij de simkaart. Anders bel je 5000 of als je geen Orange-klant bent 02/7459500.
Ugh allen,
De link https://www.orange.be/nl/simactivation is de nieuwe die je moet gebruiken om je simkaart te activeren.
Totem's groetjes,
Totem
@Samad schreef:
Naar Orange.be/sim surfen Je moet het simkaartnummer van de ontvangen simkaart invoeren en mogelijks een referentienr. dat bijgevoegd is bij de simkaart. Anders bel je 5000 of als je geen Orange-klant bent 02/7459500.
Dat is nu net het probleem van de vraag steller. De gegevens die erbij gegeven zijn die kloppen blijkbaar niet dat is de foutmelding die elke keer er bij komt. Dus dit is een kwestie die de klantendienst moet nakijken.