Tribe Lounge
Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over onze community. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Aspirant verkenner

Ik kan mijn Sim kaart niet activeren!

Beste, ik heb net mijn simkaart ontvangen via de post. Maar nu staat er in de brief ga naar orange.be/activeren om je simkaart te activeren. Als ik daar mijn simkaart nummer invul en mijn e-mail staat er dat de gegevens niet kloppen. Kan iemand mij helpen ?

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
Leidende sjamaan

@helpmijAUB24  hier wordt het moeilijk om je te kunnen helpen hoe graag we ook willen. Beste is de klantendienst eens te bellen de 5000 of +32 2 745 95 00 via een ander toestel / nummer.

Je kan ook via messenger versturen of via twitter. Ook daar zal je even moeten wachten op antwoord want de vraag wordt direct naar de juiste dienst gestuurd.

 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Aspirant verkenner

Ik heb ze net gebeld en ze hebben een probleem met het nieuwe systeem. Waarschijnlijk word het pas maandag of dinsdag geactiveerd😔

Leidende sjamaan

@helpmijAUB24  dat is mogelijk dus dat is echt pech hebben nu , maar tegelijkertijd ook heel erg vervelend voor u. Dit zijn zo van die dingen waar we als klant geen invloed hebben maar hopelijk is het wel heel snel opgelost voor je.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Gewaardeerd verkenner

Naar Orange.be/sim surfen Je moet het simkaartnummer van de ontvangen simkaart invoeren en mogelijks een referentienr. dat bijgevoegd is bij de simkaart. Anders bel je 5000 of als je geen Orange-klant bent 02/7459500.

Leidende sjamaan


@Samad  schreef:

Naar Orange.be/sim surfen Je moet het simkaartnummer van de ontvangen simkaart invoeren en mogelijks een referentienr. dat bijgevoegd is bij de simkaart. Anders bel je 5000 of als je geen Orange-klant bent 02/7459500.


Dat is nu net het probleem van de vraag steller. De gegevens die erbij gegeven zijn die kloppen blijkbaar niet dat is de foutmelding die elke keer er bij komt. Dus dit is een kwestie die de klantendienst moet nakijken. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Grote Wijze
Grote Wijze

Naar Orange.be/sim surfen Je moet het simkaartnummer van de ontvangen simkaart invoeren en mogelijks een referentienr. dat bijgevoegd is bij de simkaart. Anders bel je 5000 of als je geen Orange-klant bent 02/7459500.

Ugh allen,

De link https://www.orange.be/nl/simactivation is de nieuwe die je moet gebruiken om je simkaart te activeren.

Totem's groetjes,

Totem

Leidende sjamaan

@helpmijAUB24 

Is je probleem inmiddels al opgelost?
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.

 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Leden met de meeste pluimen