Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Beste, ik heb net mijn simkaart ontvangen via de post. Maar nu staat er in de brief ga naar orange.be/activeren om je simkaart te activeren. Als ik daar mijn simkaart nummer invul en mijn e-mail staat er dat de gegevens niet kloppen. Kan iemand mij helpen ?
@helpmijAUB24 hier wordt het moeilijk om je te kunnen helpen hoe graag we ook willen. Beste is de klantendienst eens te bellen de 5000 of +32 2 745 95 00 via een ander toestel / nummer.
Je kan ook via messenger versturen of via twitter. Ook daar zal je even moeten wachten op antwoord want de vraag wordt direct naar de juiste dienst gestuurd.
Ik heb ze net gebeld en ze hebben een probleem met het nieuwe systeem. Waarschijnlijk word het pas maandag of dinsdag geactiveerd😔
@helpmijAUB24 dat is mogelijk dus dat is echt pech hebben nu , maar tegelijkertijd ook heel erg vervelend voor u. Dit zijn zo van die dingen waar we als klant geen invloed hebben maar hopelijk is het wel heel snel opgelost voor je.
Naar Orange.be/sim surfen Je moet het simkaartnummer van de ontvangen simkaart invoeren en mogelijks een referentienr. dat bijgevoegd is bij de simkaart. Anders bel je 5000 of als je geen Orange-klant bent 02/7459500.
@Samad schreef:
Naar Orange.be/sim surfen Je moet het simkaartnummer van de ontvangen simkaart invoeren en mogelijks een referentienr. dat bijgevoegd is bij de simkaart. Anders bel je 5000 of als je geen Orange-klant bent 02/7459500.
Dat is nu net het probleem van de vraag steller. De gegevens die erbij gegeven zijn die kloppen blijkbaar niet dat is de foutmelding die elke keer er bij komt. Dus dit is een kwestie die de klantendienst moet nakijken.
Naar Orange.be/sim surfen Je moet het simkaartnummer van de ontvangen simkaart invoeren en mogelijks een referentienr. dat bijgevoegd is bij de simkaart. Anders bel je 5000 of als je geen Orange-klant bent 02/7459500.
Ugh allen,
De link https://www.orange.be/nl/simactivation is de nieuwe die je moet gebruiken om je simkaart te activeren.
Totem's groetjes,
Totem
Is je probleem inmiddels al opgelost?
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.