annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik ontvang geen verificaties codes (paypal, samsung)

Topic gestart op: 17-10-20 14h40

Antwoorden: 6 antwoorden

LeonaNaessens
Aspirant verkenner

Ik ontvang geen verificaties codes (paypal, samsung)

Hallo allemaal! 

Hopelijk kan er mij iemand helpen. Ik ben nieuwe klant bij orange en sindsdien ontvang ik geen verificatiecodes meer via sms! 

Mijn gsmnummer klopt bij paypal en samsung maar ik krijg deze nooit binnen. 

Ik heb al gehoord dat dit meer voorkomt bij orange. Maar hoe ik kan ik dit simpel oplossen? 

De klantendienst van paypal is echt niet bereikbaar voor de moment dus ik hoop ergens dat er 1 of andere instelling kan veranderd worden zodat ik deze wel kan ontvangen. 

Is zeer frustrerend! 

 

Alvast bedankt voor de hulp 

Labels (2)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@LeonaNaessens  als ik het technisch bekijk voor Samsung en Paypal zou het wel eens een routering probleem kunnen zijn.

Is dit naar alle gebruikers ? nee dat denk ik niet aangezien mijn tweede gsm een Samsung is en ik wel de sms berichten ontvang. 

Voor Paypal kan ik dat niet testen heb daar geen account en ga het niet testen met die van mijn partner want alles loopt correct daar en die krijgt een email als er iets betaald is. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
LeonaNaessens
Aspirant verkenner

Ik krijg ook correct mails van paypal en niet in spam zelfs. Maar ik probeer al een tijdje mijn nieuwe bankkaart te linken aan mijn paypal maar dit kan niet zonder die code. Nu moet il constant geld overmaken op mijn paypal wallet om bv, spotofy te kunnen betalen. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen