annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik ontvang geen verificaties codes (paypal, samsung)

Topic gestart op: 17-10-20 14h40

Antwoorden: 6 antwoorden

LeonaNaessens
Aspirant verkenner

Ik ontvang geen verificaties codes (paypal, samsung)

Hallo allemaal! 

Hopelijk kan er mij iemand helpen. Ik ben nieuwe klant bij orange en sindsdien ontvang ik geen verificatiecodes meer via sms! 

Mijn gsmnummer klopt bij paypal en samsung maar ik krijg deze nooit binnen. 

Ik heb al gehoord dat dit meer voorkomt bij orange. Maar hoe ik kan ik dit simpel oplossen? 

De klantendienst van paypal is echt niet bereikbaar voor de moment dus ik hoop ergens dat er 1 of andere instelling kan veranderd worden zodat ik deze wel kan ontvangen. 

Is zeer frustrerend! 

 

Alvast bedankt voor de hulp 

Labels (2)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@LeonaNaessens  dit onderwerp is hier al aan bod gekomen:

https://community.orange.be/t5/Toestellen-en-instellingen/paypal-wachtwoord-herstellen/m-p/63195

Beste is dan ook in het gegeven onderwerp je vraag te stellen en te volgen. Op deze manier kunnen we dubbele topics vermijden. Laat ook zeker een dossier aanmaken bij Orange zodat dit intern bekeken kan worden waar dit probleem zich exact voordoet. Makkelijk zou te zeggen zijn het ligt aan Orange maar als er een technische storing is of een defect aan Paypal zijn kant heb je natuurlijk ook geen sms.

Heb ook eens gezocht in het algemeen waarom die code niet aankomt en het blijkt dat Paypal niet de eerste keer deze problemen heeft. Er wordt zelfs een oplossing gegeven en dat is om je code door te laten bellen. Dus je moet dan bel Paypal drukken en dan hoor je van hun computer de code. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
LeonaNaessens
Aspirant verkenner

En die mogelijkheid om door te bellen krijg ik niet.. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@LeonaNaessens  je zou moeten zien dat je een linkje ergens hebt , try another way , en dan heb je de optie om te bellen. 

Maar ik raad je wel aan om echt nu het andere topic verder te zetten zodat andere ook zien wat wij schrijven en welke stappen we ondernemen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
LeonaNaessens
Aspirant verkenner

Ja maar bij mij is het probleem niet enkel bij paypal maar ookbij Samsung. 

Mijn gsm heeft mij steeds de melding om dubbele vertificatie te doen. Maar ik krijg nooit geen code.. 

Dus volgens mij ligt het probleem niet bij paypal of samsung

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen