Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-06-20 08h03
Antwoorden: 17 antwoorden
hallo!
ik probeer al een tijdje mijn wachtwoord te herstellen van paypal, ik moet hiervoor een verificatiesms krijgen maar ik ontvang die nooit, hoeveel en wanneer ik ook probeer..
kzou contact opnemen met paypal ma die klantendienst is telefonisch ni bereikbaar door corona 🙄 en om online vragen te stellen moet ik ingelogd zijn.. wat wel moeilijk is he 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ bij mijn weten staat het ontvangen van smsn van speciale nummers wel aan want kan wel van andere bedrijven enzo smsn ontvangen.. iemand dazelfde probleem ook al gehad of die weet waar het aan zou kunnen liggen?
Hey ik heb ook een probleem met paypal. Ik wil een nieuwe bankkaart toevoegen maar dit lukt niet zolang ik geen verificatiecode kan ontvangen. Zit met het zelfde probleem en de klantendienst is f*ckup..
Heb hetzelfde probleem ik wil inloggen op paypal en krijg hem ook niet heb jij al een oplossing?
@jamierocket als Orange het blokkeert zouden we vele meer berichten hebben en die zijn er niet. Ik vermoed dat er ergens een routering verkeerd gaat waardoor de sms niet aankomt. En dan is die routering bij Paypal zelf want die sturen de sms uit. Of dit ook de reden is ben ik natuurlijk niet zeker van maar het is een beredenering op basis van het probleem.
Jullie altijd een dossier laten aanmaken via de klantendienst of FB Messenger ( webcare team ) en die sturen dat naar de betrokken dienst. Dan kunnen ze het nakijken voor jullie. Ik denk dat afwachten op een oplossing niks te weeg brengt en dat het niet opgelost gaat worden.
nope, echt brol diene paypal!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |