annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kende je deze al?

Topic gestart op: 23-02-21 16h28

Antwoorden: 204 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Kende je deze al?

Helpdesk: "Uw wachtwoord is een kleine a van appel, een hoofdletter V als in Victor, het nummer 7."
Klant: "Is dat een hoofdletter 7?"

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Labels (1)
204 ANTWOORDEN 204
Josette
Wijze
Wijze

@Heidi2 ik heb gezien dat je intussen weet hoe het moet.

Succes op de Tribe.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Cdt24801_0-1614764003152.jpeg

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

Cdt24801
Wijze
Wijze

Een man en een vrouw hebben een gesprek over ouder worden, zegt hij: 'Ik ben van mening dat vrouwen langer mooi blijven dan mannen.'

'Natuurlijk!' antwoordt zij.

'Nee, kunstmatig.' weerlegt de man

Tomorrow is another day

Cdt24801
Wijze
Wijze

Een vertegenwoordiger die steeds meer opzag tegen luchtreizen, ging op een dag naar een statisticus.
- Kunt u mij zeggen, begon hij, hoe groot de kans is dat ik aan boord van een vliegtuig stap waarin iemand een bom heeft verborgen?
- Zeker, antwoordde de man, de kans dat u aan boord van een vliegtuig stapt waarin een bom zit, is één op een miljoen.
- Dat valt nog mee, zei de vertegenwoordiger, maar ik weet niet of die kans voor mij wel klein genoeg is. Ik reis erg veel.
- Als u werkelijk helemaal veilig wilt zijn, antwoordde de statisticus, dan moet u zelf een bom bij u dragen. De kans dat u in een toestel met twee bommen terechtkomt, is één op een miljard.

Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

Vijf vrouwen gaan naar het bal.
Ze weten niet goed wat ze moeten aantrekken.
Dan komt een van hen met de oplossing:
‘We dragen een jurk die dezelfde kleur
heeft als het haar van onze man.’
Zo gezegd, zo gedaan.
Ze kopen een grijze, rode, bruine en zwarte jurk.
De vijfde vrouw is minder blij met dit idee en zegt:
‘Mijn man is kaal, moet ik dan in mijn nakie?!’

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen