Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-02-21 16h28
Antwoorden: 204 antwoorden
Helpdesk: "Uw wachtwoord is een kleine a van appel, een hoofdletter V als in Victor, het nummer 7."
Klant: "Is dat een hoofdletter 7?"
Een man en een vrouw hebben een gesprek over ouder worden, zegt hij: 'Ik ben van mening dat vrouwen langer mooi blijven dan mannen.'
'Natuurlijk!' antwoordt zij.
'Nee, kunstmatig.' weerlegt de man
Een vertegenwoordiger die steeds meer opzag tegen luchtreizen, ging op een dag naar een statisticus.
- Kunt u mij zeggen, begon hij, hoe groot de kans is dat ik aan boord van een vliegtuig stap waarin iemand een bom heeft verborgen?
- Zeker, antwoordde de man, de kans dat u aan boord van een vliegtuig stapt waarin een bom zit, is één op een miljoen.
- Dat valt nog mee, zei de vertegenwoordiger, maar ik weet niet of die kans voor mij wel klein genoeg is. Ik reis erg veel.
- Als u werkelijk helemaal veilig wilt zijn, antwoordde de statisticus, dan moet u zelf een bom bij u dragen. De kans dat u in een toestel met twee bommen terechtkomt, is één op een miljard.
Vijf vrouwen gaan naar het bal.
Ze weten niet goed wat ze moeten aantrekken.
Dan komt een van hen met de oplossing:
‘We dragen een jurk die dezelfde kleur
heeft als het haar van onze man.’
Zo gezegd, zo gedaan.
Ze kopen een grijze, rode, bruine en zwarte jurk.
De vijfde vrouw is minder blij met dit idee en zegt:
‘Mijn man is kaal, moet ik dan in mijn nakie?!’