annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kende je deze al?

Topic gestart op: 23-02-21 16h28

Antwoorden: 204 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Kende je deze al?

 

Helpdesk: "Uw wachtwoord is een kleine a van appel, een hoofdletter V als in Victor, het nummer 7."
Klant: "Is dat een hoofdletter 7?"

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
204 ANTWOORDEN 204
Cdt24801
Wijze
Wijze

Een man had twee tickets voor twee front-row seats tijdens de finale van de Champion's League. Terwijl hij daar zit, komt een andere man naar beneden en vraagt of het zitje naast hem bezet is.

"Neen", antwoordt de eerste, "deze plaats is vrij!"

"Dat is toch ongelooflijk!", zegt de andere man. "Iemand die een ticket heeft voor dergelijke finale, de grootste sportgebeurtenis van Europa, en er geen gebruik van maakt."

"Wel", zegt de eerste terug, "eigenlijk is dat ook mijn plaats. Mijn vrouw moest met mij meekomen, maar ze overleed plotseling. Dit is de eerste finale die we niet samen bekijken sinds we trouwden..."

"Ooh. Het spijt me dat te horen. Dat is verschrikkelijk ! Maar kon je niemand anders vinden om met je mee te komen ? Een vriend of een kennis, misschien een buur ?"

De eerste antwoordt: "Neen, dat was niet mogelijk. Op dit moment zitten die allemaal op de begrafenis...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Mijn vrouw en ik zaten in de zetel terwijl ik zapte met de TV
afstandbediening.
Ze vroeg: Wat is er op de TV?

Stof, zei ik.

Toen is de ruzie begonnen...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Waar komen baby's met rood haar vandaan?

Na de geboorte van hun baby zei de vader in paniek tegen de dokter

"Dokter, ik schaam me een beetje om het te moeten zeggen maar ik sta een beetje sceptisch tegenover de rode haarkleur van mijn dochter. Ze kan niet van mij zijn!!! "

"Geen bezwaar" zegt de dokter, zelfs als u en uw vrouw zwart haar hebben, kan een voorouder een bijdrage aan uw genen gegeven hebben."


" Dat is onmogelijk " hield de man vol, dat is niet mogelijk in onze familie omdat zij allen, van beide zijde, al generaties lang zwart haar hebben.

"Dus", zei de dokter, laat mij u dit vragen:

" Hoe staat het met uw seksleven?"

De man een beetje beschaamd, :" Weet u, ik werk hard en veel en mijn vrouw is niet echt seksueel aangelegd, dus wij doen het 1 of 2 keer in de maand."

"Welnu, probleem opgelost, zegt de dokter, vlak bij zijn oor.............

"Het is roest"!

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Wat is leuker, heen of terug rijden met je auto naar Luik?

Het antwoord is heen want als je terug gaat heb je geen autoradio meer.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Er zitten twee vliegen op een kaal hoofd. Zeg de ene vlieg tegen de andere:

'Weet je nog, hier speelden we vroeger verstoppertje.'

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen