Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-02-21 16h28
Antwoorden: 204 antwoorden
Helpdesk: "Uw wachtwoord is een kleine a van appel, een hoofdletter V als in Victor, het nummer 7."
Klant: "Is dat een hoofdletter 7?"
Een Nederlander loopt langs het strand. Als hij in het water een zwemmer in moeilijkheden ziet, springt hij er in en redt hem.
De zwemmer zegt: "Hartelijk dank. Ik ben geen mens, maar een goede geest. U mag twee wensen doen."
"Da's mooi," zegt de Nederlander, "dan wens ik als eerste een fles jenever die nooit opraakt." De geest geeft hem een fles jenever. De Nederlander drinkt er uit en als hij naar de fles kijkt, zit 'ie nog helemaal vol.
"Dat is fantastisch!" roept de Nederlander uit: "Doe mij er nog maar zo een!"
Een wielertoerist gaat samen met vrouw naar de therapeut...
Ze zijn 23 jaar getrouwd.
De sleur en de 'mot' zitten erin en ze gaan te langen leste naar een relatietherapeut.......
Als de therapeut vraagt wat het probleem is, steekt de vrouw een tirade af: ze somt alle mogelijke problemen en ergernissen op die zich in al die jaren huwelijk hebben opgestapeld. En ze ratelt maar door en door... !!
Plots staat de therapeut op, zonder iets te zeggen........
Hij loopt om zijn bureau heen, rukt de dame de kleren van het lijf, slaat zijn armen om haar heen en bedrijft passioneel de liefde met haar !
De vrouw - haar mond eindelijk gesnoerd - ligt nadien stilletjes nahijgend in een volledig bevredigde roes op het bureau.
De therapeut draait zich dan naar de man en zegt : 'Dat is wat uw vrouw nodig heeft, minstens 3 keer per week... !!'
De man denkt even na, krabt zich achter z'n oor en antwoordt :
"Tja...'s maandag's en 's woensdags kan ik haar wel brengen, ... maar op dinsdag, donderdag en vrijdag moet ik gaan fietsen...! "
Een man is aan het 't eten en morst een klad mayonaise op zijn hemd.
Potverdorie, zegt hij, ik zie er uit als een varken.
Ja, zegt zijn vrouw, en gesmost hebt ge ook al.
Een echtpaar had een tweeling van twee jaar.
Maar het ene kind kon praten en de andere totaal niet.
Alles hadden ze al geprobeerd.
Uiteindelijk besloot de vader met het kind naar Lourdes te gaan.
Daar aangekomen dompelde hij het kind onder in gewijd water.
Het kind kwam proestend boven en gilde opeens.
Domme aap!
Vader duwde het nog eens onder en het kind schreeuwde weer.
Domme aap!
Vader was in de 7e hemel en belde moeder thuis op en
vertelde dat het kind.
Domme aap had geroepen.
Dat ben je ook zei de moeder.
Je hebt de verkeerde meegenomen!