annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kende je deze al?

Topic gestart op: 23-02-21 16h28

Antwoorden: 204 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Kende je deze al?

Helpdesk: "Uw wachtwoord is een kleine a van appel, een hoofdletter V als in Victor, het nummer 7."
Klant: "Is dat een hoofdletter 7?"

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Labels (1)
204 ANTWOORDEN 204
Cdt24801
Wijze
Wijze

Aan de ontbijttafel
Hij: "Telkens als ik me 's morgens scheer heb ik de indruk dat ik tien jaar jonger ben"
Zij: "Je zou je moeten scheren voor we het bed in gaan".

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

Cdt24801
Wijze
Wijze

Er staan twee domme blondjes voor een stoplicht , zegt de een tegen de ander, "het is groen"

Zegt de ander "een kikker".

Tomorrow is another day

Cdt24801
Wijze
Wijze

Dokter: 'Mevrouw, drie maanden geleden, toen u dat hartinfarct kreeg, heb ik u verboden om trappen te lopen. Nu bent u zover hersteld dat u weer trappen mag lopen.'

'Gelukkig, dokter, want het begon me knap te vervelen steeds langs de regenpijp naar mijn slaapkamer te klimmen!'

Tomorrow is another day

Cdt24801
Wijze
Wijze

Vraagt het ene blondje aan de andere: 'Wat denk jij is dichterbij? De maan of Parijs?'
zegt de andere: 'De maan natuurlijk! Of kan jij Parijs van hier zien misschien !?!!'

Tomorrow is another day

Cdt24801
Wijze
Wijze

Juf: 'Jefke, je zou echt eens in bad moeten gaan.'

Jefke: 'Nee hoor, ik word later namelijk stinkend rijk!'

Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen