annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kende je deze al?

Topic gestart op: 23-02-21 16h28

Antwoorden: 204 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Kende je deze al?

Helpdesk: "Uw wachtwoord is een kleine a van appel, een hoofdletter V als in Victor, het nummer 7."
Klant: "Is dat een hoofdletter 7?"

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Labels (1)
204 ANTWOORDEN 204
Josette
Wijze
Wijze

Een koppel heeft ruzie gehad.
De vrouw belt haar moeder en zegt:
"We hebben weer ruzie gehad, ik kom bij jou wonen".
"Nee schat, hij moet boeten voor zijn fouten.
Ik kom bij jou wonen"

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hij: 'Heb jij met een andere man geslapen?'

Zij: 'Ik heb alleen geslapen met jou schat, bij die andere was ik wakker'............

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

1.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Een blondje krijgt een tweeling en huilt ononderbroken.
De verpleegster vraagt: 'Waarom huil je eigenlijk? Je hebt twee prachtige
baby's!'

'Ja, maar ik weet niet van wie die tweede is!!'

Tomorrow is another day

Cdt24801
Wijze
Wijze

Omdat het regende, mocht Jelle bij zijn buurjongetje op zolder spelen. Op een gegeven moment moest hij naar de wc, die een etage lager was. 'Ik wijs je de weg wel even', zei zijn buurjongetje. Ze daalden de trap af en kwamen voorbij de slaapkamer van de moeder, die zich uitgebreid zat op te maken. Aandachtig bleef het tweetal kijken.

Moeder had niets in de gaten.

Toen zei Jelle: 'Papa zegt: Dat is net zoiets als bij een gebruikte auto de kilometerteller terugdraaien!'

Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen