annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kende je deze al?

Topic gestart op: 23-02-21 16h28

Antwoorden: 204 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Kende je deze al?

Helpdesk: "Uw wachtwoord is een kleine a van appel, een hoofdletter V als in Victor, het nummer 7."
Klant: "Is dat een hoofdletter 7?"

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Labels (1)
204 ANTWOORDEN 204
Cdt24801
Wijze
Wijze

Kleine aanvulling:

• Een tuinslang is niet giftig 
  • Nieuw verkeersbord in Limburg: einde rotonde
Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

Cdt24801
Wijze
Wijze

Wat is het toppunt van domheid? Struikelen over draadloos internet.

Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

Op een dag ging een bloemist naar de kapper om zijn haar te laten knippen.
Nadat de kapper zijn haar had geknipt vroeg de bloemist wat hij de kapper moest betalen.

De kapper antwoordde: “Ik neem deze week van niemand geld aan omdat ik deze week bezig
ben met dienstverlening aan de Gemeenschap.”

De bloemist was blij en verliet de winkel.

Toen de kapper de volgende ochtend zijn kapsalon opende zag hij een kaartje met het opschrift "dank u" en een dozijn rozen voor de deur.

Later op de dag komt een agent om zijn haardos te laten fatsoeneren.

Als hij na afloop wil betalen zegt de kapper weer: “Ik neem deze week van niemand geld aan omdat ik deze week bezig

De agent vond het mooi en verliet vrolijk de kapsalon.

Toen de kapper de volgende ochtend zijn kapsalon opende zag hij een kaartje met het opschrift "dank u" en een dozijn koffiekoeken voor bij de koffie.

Nog dezelfde dag kwam er een lid van het Parlement om zijn haar te laten knippen.
Nadat de kapper zijn haar had geknipt vroeg het parlementslid wat hij de kapper moest betalen.

De kapper antwoordde weer: “Ik neem deze week van niemand geld aan omdat ik deze week bezig

Het lid van het Parlement was zeer gelukkig en verliet het kapsalon.

De volgende ochtend, toen de kapper zijn kapsalon weer open deed stonden er al een dozijn Parlementsleden in de rij te wachten voor een gratis kapsel.

En dat, mijn vrienden, illustreert het fundamentele verschil tussen de burgers van ons land en de politici die het besturen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Moest ik u 10 pluimen kunnen  geven voor deze, Josette, dan deed ik het 😁

Tomorrow is another day

Cdt24801
Wijze
Wijze

Er staan twee koeien in de wei. Zegt de ene koe tegen de andere: 'Waarom spring je zo?'

Zegt de andere koe: 'Ik ben morgen jarig en klop alvast de slagroom.'

Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen