Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-12-19 09h32
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Werkt al enkele dagen niet meer -
Na confirmatie via Itsme krijg ik het volgende: Sorry, er ging iets mis. Probeer het later opnieuw.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Gregory of te wel via de oude manier inloggen dus met uw email adres en zou dan de klantendienst eens bellen om het door te geven of je kan ook ff wachten he , misschien is er ergens een storing.
@patrick2 ItsMe up and running again
@Gregory of te wel via de oude manier inloggen dus met uw email adres en zou dan de klantendienst eens bellen om het door te geven of je kan ook ff wachten he , misschien is er ergens een storing.
@patrick2 Ja, denk dat er niet veel anders opzit dan geduld te oefenen
@Gregory geduld is een schone zaak 😋
Maar als het echt niet gaat werken wel eens bellen hoor. Heb van de week nog gehad dat ik niet op de klantenzone kon inloggen maar denk dat er ergens ' werken ' waren waardoor het niet ging. Want heb toen een paar uur gewacht en in eens kon ik er terug inloggen.
@patrick2 ItsMe up and running again