Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-07-20 11h19
Antwoorden: 16 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vorige maand heb ik mijn gsm gebruikt om parking te betalen. Toen is er 60ct extra aangerekend op mijn factuur, maar niet de kosten die 4411 mij toen heeft laten zien in het beëindigings SMS. Deze maand verscheen er op mijn app dat er nog eens 60ct buiten abonnement is, maar ik heb niet meer betalend geparkeerd. Kan er iemand mij dit even uitleggen? Bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@graces435 nee zeker niet. Een vriendin van ons komt regelmatig bij ons thuis en wij wonen in de stad dus die moet meestal betalen. Dus die gebruikt de 4411 ook en dat bedrag gaat altijd ineens eraf ,dat staat altijd als kosten buiten bundel. Maar soms kan er eens iets mis gaan natuurlijk waardoor het bedrag er niet af gaat of de berekening verkeerd loopt. Maar ik heb er ook eerlijk gezegd weinig kennis van van die app hoe en wat precies want ik gebruik die app nooit.
Dit maakt deel uit van transactie kosten en is 0,15 euro per sms.
In plaats daarvan kan je ofwel de 4411 app gebruiken, maar daar worden ook kosten aangerekend van 0,25 euro transactie kost. Dit kost in totaal wel minder.
Goedkoopste is nog altijd via de parking paal en contactloos betalen. (zonder code)
Niks opgelost;
Elke maand staat er een bedrag op mijn factuur onder "buiten abonnement", of "premium nummmers".
8888
En 88888 is er zo eentje.
Worden sms'en van orange op gestuurd maar recent ook phishing gehad via dat nummer.
Is het eigenlijk wel wettig kosten op een factuur te zetten zonder te detailleren wat ze voorstellen?