annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

LOVE TRIO

Topic gestart op: 23-10-20 16h57

Antwoorden: 3 antwoorden

vanransie
Gewaardeerd verkenner

LOVE TRIO

OPGELOST

Wij hebben sinds 2 jaar geleden een LOVE TRIO PACK. Dit kost ons maandelijks 84 euro. Even uitleggen: 2 abonnementen met onze GSM. 1tje met 8GB en onbeperkt bellen + orange Circle (€20 levenslang/ maand, normaal €25) en 1tje met 2GB + 90 belminuten (€15/maand) + internet onbeperkt en digitale TV (€49/ maand). 

Ik krijg regelmatig reclame via mijn mailbox en was benieuwd naar de andere LOVE-PACKS. Bij het bekijken van deze PACKS kom ik op het LOVE TRIO PACK en zie ik dat je voor 81 euro maandelijks onbeperkt internet en digitale TV + 2 abonnementen ( beiden 8 GB + onbeperkt bellen) kan aankopen. Waarom worden huidige klanten hier niet van op de hoogte gebracht? Kan ik mijn abonnement wijzigen? Het is maar 3 euro minder per maand maar hebben ook uiteindelijk minder GB + minder belminuten bij het ene abonnement nu en betalen meer maandelijks voor het totale pakket. 

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@vanransie 

Ik ga ervan uit dat je dat wel degelijk kan aanpassen.

Het beste is dat je eens binnenspringt in een shop. Dan kunnen ze het meteen ook in orde brengen voor u.

Wanneer je het zelf online gaat doen en er loopt iets fout kunnen ze u daarna in de shop ook niet meer helpen, dan gaat het allemaal via de klantendienst (5000 of webcare team) moeten gaan.

De keuze is natuurlijk aan u.

Veel succes 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Lappy2208
Aspirant verkenner

Je kan dit zeker wijzigen! Neem contact op met de online shop (let wel op dat ke alles goed en duidelijk verteld)! Dan passen zij dit in enkele kliks aan!

Cdt24801
Wijze
Wijze

@vanransie 

Ik ga ervan uit dat je dat wel degelijk kan aanpassen.

Het beste is dat je eens binnenspringt in een shop. Dan kunnen ze het meteen ook in orde brengen voor u.

Wanneer je het zelf online gaat doen en er loopt iets fout kunnen ze u daarna in de shop ook niet meer helpen, dan gaat het allemaal via de klantendienst (5000 of webcare team) moeten gaan.

De keuze is natuurlijk aan u.

Veel succes 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


vanransie
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor jouw antwoord! Ik neem alvast contact op met de onlineshop of spring eens binnen.

Leden met de meeste pluimen