annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel ip gehacked ?? Help !

Topic gestart op: 03-08-20 15h53

Antwoorden: 13 antwoorden

Jann2018uk
Gewaardeerd verkenner

Mobiel ip gehacked ?? Help !

Hoi , ik heb een vraagje ivm mijn mobiel ip-adres , is het mogelijk dat dit gehacked is ? Als ik een scan doe met Fing app staan er 409 poorten open waaronder poort 27374 subseven Windows trojan , tor , en nog honderden anderen , als ik een ander mobieltje scan met de fing app staan er de 4 standaard poorten open . Wat kan ik doen om deze te sluiten / is het mogelijk dat orange men ip veranderd . Apps op men iPhone 11 verplaatsen zichzelf en men telefoon doet heel raar . Soms als ik bel krijg ik ook een Call center aan de tel met gebrekkig Engels sprekende mensen . Wat kan ik doen ??? 2 weken terug had er ook al een Chinees hightech bedrijf ingelogd op de router bij mij thuis . Maar heb daar men paswoord voor veranderd al . Ik heb verder geen gekke apps , alleen de gewone standaard apps fb, whatsapp , hln, etc .. alvast bedankt 

Labels (1)
13 ANTWOORDEN 13
Jeroewn
Leidende verkenner

Goedemorgen,

Je ip-adres is niet gehacked, maar hoogst waarschijnlijk je apple account. Ik heb dit ook eens voorgehad bij een familielid. De iphone deed allerlei zaken vanzelf. Dit kunnen hackers door je account over te nemen en vervolgens een "profiel" te installeren zodat ze apps kunnen installeren op afstand. Je neemt best contact met Apple op, zij hebben nederlandstalige support, zij gaan je verder kunnen helpen met dit soort problemen.

Gregory
Wijze
Wijze


@Jeroewn  schreef:

Goedemorgen,

Je ip-adres is niet gehacked, maar hoogst waarschijnlijk je apple account. Ik heb dit ook eens voorgehad bij een familielid. De iphone deed allerlei zaken vanzelf. Dit kunnen hackers door je account over te nemen en vervolgens een "profiel" te installeren zodat ze apps kunnen installeren op afstand. Je neemt best contact met Apple op, zij hebben nederlandstalige support, zij gaan je verder kunnen helpen met dit soort problemen.


Dan zou het volstaan van je password van je apple account te veranderen, @Jeroewn ?

0 pluimen
Jeroewn
Leidende verkenner

Nee, meestal als een apple account gehacked wordt, passen ze ook je herstelopties aan, dwz de herstelvragen en dikwijls herstelcodes.

Dus als je je wachtwoord verandert herstellen ze meestal binnen de paar minuten naar een nieuw wachtwoord.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze


@Jeroewn  schreef:

Nee, meestal als een apple account gehacked wordt, passen ze ook je herstelopties aan, dwz de herstelvragen en dikwijls herstelcodes.

Dus als je je wachtwoord verandert herstellen ze meestal binnen de paar minuten naar een nieuw wachtwoord.


Heb dit nog nooit voorgehad @Jeroewn 

Veronderstel dat je ook zelf de herstelvragen kunt aanpassen dan zodat ze er niet meer in kunnen

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen