annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe Apple gsm in combinatie met een abonnement

Topic gestart op: 09-05-20 13h18

Antwoorden: 9 antwoorden

Sandra17
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe Apple gsm in combinatie met een abonnement

Reeds 17 jaar klant en nooit krijgen wij een interessante aanbieding voor een Apple gsm in combinatie met mobiele telefoon 😩 duur , heel duur 

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Sandra17  daar zit een heel simpele verklaring achter. Op Apple producten zit zo een kleine marge op voor de providers dat die kortingen niet kunnen worden toegelaten. Apple verdient heel veel op zijn producten je gaat daar ook bijna niks van zien voor hoge kortingen. De inkoop ervan is erg duur Apple geeft niks voor die inkoop en dus kan een provider niks anders dan dat beetje geven wat ze kunnen. Andere merken ja daar zit meer marge op dus daar is al meer mee te doen he. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Sandra17
Gewaardeerd verkenner

Ik begrijp dat wel maar bij proximus, weliswaar met een abonnement van 24 mnd , is dit wel mogelijk en dat heb ik er wel voor over 

patrick2
Wijze
Wijze

@Sandra17  dat denk je maar want dat is niet zo. Daarom betaal je bij Proximus ook een dikke som per maand aan abonnement's geld. Bij Proximus moet je de kleine lettertjes lezen want het is echt niet goedkoper. Iedereen denkt dat het goedkoper is omdat zij je een toestel aan de man brengen van 9 euro maar per maand vergeten ze wel dat een abonnement 60 euro kost. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Bij proximus kan je inderdaad een iphone 11 kopen voor 199€ maar het kost je wel iedere maand 25€ voor *Dataphone van 2,5gb* Veel te duur... + de kosten van een abonnement moet er ook nog bij. Niks voor mij.

Als ik een dure telefoon wil, dan spaar ik wel tot ik hem volledig kan kopen. Maar iedereen doet wat hij/zij wilt natuurlijk 😉

Sandra17
Gewaardeerd verkenner

Dankjewel voor de raad, we denken erover na 😉

Leden met de meeste pluimen