Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-11-19 23h32
Antwoorden: 11 antwoorden
Het is reeds vermeld in een andere thread maar je mag twee zaken niet met elkaar verwarren. Er zijn namelijk twee soorten badges.
Kleine opmerking: in soort 1 zitten ook de badges voor de hoofdrang die je hier behaald hebt ; scout, verkenner, genezer en sjamaan. Ondanks dat het Tribe-gelinkte badges zijn zul je ze dus niet in uw profiel hier op Tribe terugvinden maar dus wel in uw klantenzone en ze tellen mee voor de cadeaus.
Zo, hoop dat dit voor iedereen nu duidelijk is ...
Hallo, weet jij dan toevallig hoe ik mijn badges geactiveerd krijg? Bvb. in verschillende landen Orange gebruiken, deed ik al lang, maar heb hier nog geen badge voor in mijn orange-app. Zelfde met mobiele gegevens.
Dank je voor je antwoord
@Tetselke schreef:
Hallo, weet jij dan toevallig hoe ik mijn badges geactiveerd krijg? Bvb. in verschillende landen Orange gebruiken, deed ik al lang, maar heb hier nog geen badge voor in mijn orange-app. Zelfde met mobiele gegevens.
Dank je voor je antwoord
Dat komt normaal vanzelf. Heb jij in uw foon de gps uitgezet? Dan weet uw toestel niet dat ge in het buitenland zijt ... Tenzij ze bij Orange checken wanneer en welke roaming je gebruikt ...
In ieder geval, je kunt het eens aankaarten bij het webcare team door middle vaneen berichtje via messenger of twitter.
@Godts schreef:
Maar je moet hier toch ook badges halen voor u Orange geschenken of ben ik daar fout in?
De badges die je hier op Tribe behaalt, daar verdien je geen geschenken mee, die staan enkel in je profiel als een soort eerbewijs dat je een goede Triber bent.
De enige link die Tribe heeft met de badges die iets van cadeau opleveren, is de rang die je behaalt. Er zijn vier hoofdrangen (scout, verkenner, genezer en sjamaan) en daar horen vier badges bij, die je echter niet in Tribe zelf zult terugvinden. Wel in uw klantenzone of app op de foon. En daar tellen ze mee voor de cadeaus.
Het is juist om die verwarring weg te werken dat ik een voorstel heb gelanceerd bij Orange om een van beide soorten badges van naam te veranderen. Het zijn twee verschillende dingen die men dezelfde naam gegeven heeft: badge.
Ik heb mijn info gevonden.
Enorm bedankt.
Ik ga enkele notes en links van je delen om ook anderen te helpen.
Mvg
@kellydebelder schreef:
Ik heb mijn info gevonden.
Enorm bedankt.
Ik ga enkele notes en links van je delen om ook anderen te helpen.
Mvg
Prima, dat is de bedoeling van dit forum