annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onderscheid maken tussen de Badges

Topic gestart op: 04-02-20 15h10

Antwoorden: 25 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Onderscheid maken tussen de Badges

 

Zoals sommigen wel meegelezen hebben heb ik reeds enkele malen een oproep gedaan naar Orange toe om iets te veranderen aan het dubbele gebruik van de benaming "Badges".

Dit omdat er momenteel twee systemen zijn waarmee je "badges" kan verdienen, maar het zijn fundamenteel twee verschillende zaken. Ik heb het natuurlijk over de badges die je hier op Tribe kan verdienen en die enkel een ere-lijst zijn om uw verdiensten te belonen enerzijds, en de badges die je in het Orange Thank You programma kan verdienen en waar je cadeau's mee kan binnenrijven anderzijds.

Welnu, ik heb daarnet van @Totem de melding gekregen dat men helaas aan de structuur van beide systemen niets meer kan veranderen, maar tegelijkertijd een suggestie doorgekregen:

Laat ons hier op Tribe voortaan spreken over OTY Badges en Tribe Badges.

Dan is het voor eenieder hier op Tribe duidelijk over wat het gaat. 

Bedankt @Totem voor deze nuttige suggestie 😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (3)
25 ANTWOORDEN 25
Surfer
Ervaren genezer

Kan het niet wat éénvoudiger gemaakt worden?? OTY badge? Wat is dat weer voor een beest????? 

Snapt een sterveling dit?

Noemt het dan: 'Orange Cadeaux badge' of gewoon 'Win Cadeaux Badges'

 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Totem 

Zou het mogelijk zijn om mijn post hierboven ergens vast te pinnen in de rubriek "Tribe - You Community" zodat nieuwkomers hem steeds ergens bovenaan kunnen vinden? 

Alvast bedankt 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Superbonbon
Ervaren genezer

@Cdt24801 Naar mijn mening word je vastgepind omdat dit cruciale informatie is voor nieuwkomers en voor Tribe in het algemeen 🙂.

- Groetjes.

 

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

 

Zoals sommigen wel meegelezen hebben heb ik reeds enkele malen een oproep gedaan naar Orange toe om iets te veranderen aan het dubbele gebruik van de benaming "Badges".

Dit omdat er momenteel twee systemen zijn waarmee je "badges" kan verdienen, maar het zijn fundamenteel twee verschillende zaken. Ik heb het natuurlijk over de badges die je hier op Tribe kan verdienen en die enkel een ere-lijst zijn om uw verdiensten te belonen enerzijds, en de badges die je in het Orange Thank You programma kan verdienen en waar je cadeau's mee kan binnenrijven anderzijds.

Welnu, ik heb daarnet van @Totem de melding gekregen dat men helaas aan de structuur van beide systemen niets meer kan veranderen, maar tegelijkertijd een suggestie doorgekregen:

Laat ons hier op Tribe voortaan spreken over OTY Badges en Tribe Badges.

Dan is het voor eenieder hier op Tribe duidelijk over wat het gaat. 

Bedankt @Totem voor deze nuttige suggestie 😊

Ugh @Cdt24801,

Dit is allemaal mooi samengevat ! Bedankt hiervoor 🙂

Nog even beide badges verduidelijken :

OTY (Orange Thank You) Badges krijg je in je my Orange app en in je Klantenzone als je een nieuw rang op Tribe krijgt (Scout, Verkenner, Genezer, Sjamaan).

Daarnaast heb je Tribe Badges die gelinkt zijn aan je activiteit op Tribe (Hoeveel je post, hoeveel likes je krijgt, enz.).

Momenteel mag ik je post niet pinnen, maar ik neem het zeker mee in mijn grote Tribe-database en zal het zeker terug mentioneren in mijn andere antwoorden indien nodig !

Totem's groeten !

Totem

Brechtgys
Gewaardeerd verkenner

Bedankt!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen