Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-02-22 20h12
Antwoorden: 9 antwoorden
De meeste weten dat op de Tribe een aparte pagina , rubriek , te vinden is de Tips & Tricks. Nu maken we daar topics in die betrekking hebben op vragen die hier gesteld zijn maar ook basis van eigen ervaringen of via bepaalde onderwerpen die we denken dat zeker belangrijk zijn.
Maar op eigen ervaring of eigen gebaseerde onderwerpen is niet altijd de beste weg want er zullen vast wel meer onderwerpen zijn waar er tips & tricks over gemaakt kunnen worden.
Daarom is dan ook de vraag naar jullie welke onderwerpen zouden jullie graag willen lezen ? Welke belangrijke tips of tricks zouden er zeker bij moeten komen staan ?
Laat jullie bevindingen eens achter in de comments , de topics , in dit onderwerp. Op die manier kunnen we bekijken wat er bij jullie leeft waar er zeker aandacht naar is om iets over te maken. Bedenk ook dat dit niet aan Orange gerelateerd moet zijn natuurlijk. Het kan over alles gaan wat wel betrekking heeft op de onderwerpen die aan Tribe gerelateerd zijn. Dus denk aan de Online gaming , bepaalde instellingen , hoe bepaalde dingen het best of niet te gebruiken en zo kan ik door gaan.
@patrick2 Ja maar een verouderd iPad van Apple , echt een oude hoor . En een andere van Samsung merk
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 Dat dacht ik wel ik wel dat dan niet niet zou gaan . T’ja sparen voor een nieuwe hè .
😏😉
groet tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 Dat heb je zeer goed uitgelegd ,ben aan het nadenken 🤔 want er staan al veel onderwerpen op .
Misschien hoe je een sprinter nieuwe pc het best gebruikt ,wat je er mee kan doen allemaal .
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
En concreet gezien welke pc dan ?
Want uitleg over een pc hoe die werkt is breed he. Ik gebruik Apple iemand anders gebruikt Windows. En wat wil je dan specifiek weten wat er en hoe er iets werkt ?