annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onderwerp(en) tips & tricks

Topic gestart op: 07-02-22 20h12

Antwoorden: 9 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Onderwerp(en) tips & tricks

De meeste weten dat op de Tribe een aparte pagina , rubriek , te vinden is de Tips & Tricks. Nu maken we daar topics in die betrekking hebben op vragen die hier gesteld zijn maar ook basis van eigen ervaringen of via bepaalde onderwerpen die we denken dat zeker belangrijk zijn. 

Maar op eigen ervaring of eigen gebaseerde onderwerpen is niet altijd de beste weg want er zullen vast wel meer onderwerpen zijn waar er tips & tricks over gemaakt kunnen worden. 

Daarom is dan ook de vraag naar jullie welke onderwerpen zouden jullie graag willen lezen ? Welke belangrijke tips of tricks zouden er zeker bij moeten komen staan ? 

Laat jullie bevindingen eens achter in de comments , de topics , in dit onderwerp. Op die manier kunnen we bekijken wat er bij jullie leeft waar er zeker aandacht naar is om iets over te maken. Bedenk ook dat dit niet aan Orange gerelateerd moet zijn natuurlijk. Het kan over alles gaan wat wel betrekking heeft op de onderwerpen die aan Tribe gerelateerd zijn. Dus denk aan de Online gaming , bepaalde instellingen , hoe bepaalde dingen het best of niet te gebruiken en zo kan ik door gaan. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
9 ANTWOORDEN 9
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Ik gebruik ook Apple vb wat ik met Keynote en GarageBand kan doen vb en hoe ik zoals @Josette een tekst een een foto kan zetten en er mijn naam kan in zetten bij een tekening om te beginnen .

ik weet is veel dat kan misschien @Josette mij dan uitleggen van de tekening of foto met de tekst 

fijne dag 👋 groetjes tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 dat zal moeilijk gaan, ik werk met Windows en een betaald

tekenprogramma dat niet in Apple werkt.

Ik ken van Apple niets.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Oke toch bedankt 🙏 voor je antwoord .

fijne avond😘Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Heb je naast je Macbook ook nog een Ipad ?

Dan kan je de twee met elkaar gebruiken door middel van Universal control. Dan heb je eigenlijk twee schermen voor je Macbook. 

Ik heb nu de test gedaan en ben er nog mee bezig tussen de Macbook en de nieuwe Imac. Heb nu dus eigenlijk drie schermen die ik kan gebruiken aangezien er aan de Imac ook nog een groot scherm hangt. 

En dit alles zonder dat je een kabel nodig hebt tussen de Imac en Macbook alles automatisch. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen