annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ontdek onze Super Users ! Deel 4

Topic gestart op: 20-01-21 12h26

Antwoorden: 3 antwoorden

Manitou
Community Manager
Community Manager

Ontdek onze Super Users ! Deel 4

Ugh allemaal,

Vandaag zetten we @bulrog in de spotlight ! Ontdek hieronder wat hij allemaal te vertellen heeft !

Vergeet zeker niet om een bezoekje te brengen aan onze andere Super Users @Josette , @Gregory , @Cdt24801 , @patrick2 !

 

Wat vind je leuk aan Tribe?

Het contact met anderen, klanten helpen, hen door de wendingen van de algemene voorwaarden leiden, ideeën uitwisselen met andere Super Tribers maar ook met alle klanten.

Waarom heb je een Tribe-profiel aangemaakt?

Toevallig ... ik zocht een antwoord op een probleem en vond het forum. Toen ik zag dat ik veel antwoorden had op gestelde vragen, dacht ik bij mezelf "waarom niet?"

Wat doe je als je niet op Tribe bent?

Onlangs met pensioen ben ik ook op andere forums. Ik zorg graag voor computers en telefonie, communicatie in het algemeen. Ik help veel vrienden en familie door TeamViewer te gebruiken, wat een wonder is om op afstand controle te krijgen over iemands pc / Mac / smartphone / tablet en het oplossen ervan. Ik heb vrienden en familie in het hele land en deze tool helpt me veel ... en anderen.

Ik heb een groot gezin met 5 kinderen en 7 kleinkinderen, het neemt veel in beslag + de tuin, de wandelingen en de uitstapjes naar de Belgische kust waar we een tweede huis hebben. Hierdoor kan ik Orange in De Panne vergelijken met VOO in Luik.


Waarom ging je ermee akkoord superuser te worden?

Hoofdzakelijk om anderen te helpen en te begeleiden. Ik denk dat het me lukt om de commerciële aanbiedingen en de algemene voorwaarden goed te ontleden. Ik ben vaak verbaasd over hoe weinig informatie klanten krijgen ... of hoe weinig informatie ze begrijpen. Het is waar dat mensen niet de tijd nemen om gewoon te lezen wat hun ter beschikking wordt gesteld. Ze vragen, luisteren, onthouden ... of niet, en als ze een vraag hebben, bellen ze 5000 of komen naar het forum. Veel antwoorden staan ​​al op de site, maar worden niet gelezen. Het forum moet klanten ook helpen om de juiste informatiebron te vinden. Het forum kan op zichzelf niet alles vervangen wat door Orange is opgezet. Ik hou van het motto van Google dat zegt: "Als de klant het niet begrijpt, is dat ons probleem".

Wat is je favoriete onderwerp op Tribe?

Ik heb me geabonneerd op alle nieuwe eerste berichten ... behalve die over de badges. Ik hou van alle onderwerpen en ik grijp zoveel mogelijk in als ik een antwoord te bieden heb of als ik een al gegeven antwoord kan invullen. Aan de andere kant denk ik dat er voldoende antwoorden zijn op de badges. Ik kom hier niet langer tussen in.

Het respect dat ons allemaal, de supertribers, drijft, is een genot om te zien. We praten graag met elkaar en wisselen ideeën uit.

Bedankt voor je deelname !

Nelson 

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
TomN
Orange-werknemer

Een dikke merci aan alle superusers!  Fijn om jullie antwoorden te lezen in de community 🙂

Josette
Wijze
Wijze

@bulrog fijn dit nog eens te kunnen lezen,

een mens vergeet al eens iets hé. 🤣

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Hvermaning
Ervaren verkenner

War leuk

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen