annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ontdek onze Wijzen !

Topic gestart op: 17-01-22 11h54

Antwoorden: 7 antwoorden

Manitou
Community Manager
Community Manager

Ontdek onze Wijzen !

Ugh aan iedereen,

Het hele Tribe team wenst u een geweldig nieuw jaar en bedankt u voor uw deelname! We hebben al zoveel bereikt! Laten we verder gaan. Laten we 2022 met iets nieuws beginnen!

Ze zijn al een hele tijd achter de schermen met ons bezig! Nu is het tijd om ze officieel voor te stellen!

De Wijzen zijn onze Super Users, die uitzonderlijke Tribers die deelnemen aan verschillende gesprekken om bezoekers en de gemeenschap vooruit te helpen. Zij helpen ons ook om Tribe te optimiseren en dit forum levendig te houden met hun welwillende aanwezigheid. Daarvoor verdienen ze alle felicitaties van de wereld!

Zij hebben tijdens hun aanwezigheid op Tribe inderdaad blijk gegeven van een onberispelijke houding, waarbij zij de leden zoveel mogelijk hebben geholpen door zoveel mogelijk vragen te beantwoorden.

Voel je vrij om hallo tegen hen te zeggen!

@bulrog , @Cdt24801 , @Gregory , @Josette , @patrick2 

Hoe wordt u een Wijze?

U moet blijk geven van een voorbeeldige houding gedurende een lange periode. Het Tribe-team analyseert voortdurend de activiteiten van de gemeenschap om zo nodig potentiële Wijzen te identificeren.

Uw antwoorden moeten technisch correct zijn en waarde toevoegen aan de gemeenschap, gebruikmakend van bestaande bronnen (in Tribe, op de site of van de klantendienst). Doorverwijzen naar de klantenservice wordt niet beschouwd als een technisch ontwikkeld antwoord. Daarom is het nuttig meer te weten te komen met behulp van de bovengenoemde bronnen om een goed antwoord te kunnen geven.

U moet het regels en afspraken van de community respecteren en deelnemen aan de community op een positieve manier.

Het Tribe-team zal na analyse van uw profiel contact met u opnemen als je profiel aan de selectiecriteria voldoet.

Hoe herken je een Wijze?


Je zult ze niet kunnen missen, zij zijn de meest aanwezige en erkende gebruikers in deze gemeenschap.

Hier zijn de verschillende manieren waarop u ze kunt vinden:

  1. Hun login is hemelsblauw.
  2. Ze hebben een ster naast hun login.
  3. Zij hebben een andere avatar (deze heeft een specifiek ontwerp en bevat dezelfde ster).
  4. Hun antwoorden zijn heel vaak kwalitatief.
  5. Zij staan uiteraard heel hoog in onze ranglijst van de beste Tribers.
  6. Als je kijkt naar de categorie Tips & Tricks, zul je zien dat hun artikelen een specifieke omslagfoto hebben met hun avatar.

Wat zijn de voordelen om lid te zijn van de Wijzen?

- U krijgt specifieke rechten op het platform

 

- Een badge en gepersonaliseerde visuals

 

- U wordt voorgesteld aan de community

 

- U krijgt sommige informatie op voorhand

 

En…Wie wil nu een Wijze worden? 😊

Manitou_0-1642416831891.png

 

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
Anonymous
Niet van toepassing

Ps: ik zou dit wel zien zitten zo lid worden van de wijze 🙂 .

 

Groeten,

bigMODDER

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Je zou een hele goede wijze zijn want je komt ook met hele goede oplossingen. Je bent ook zeer goed 👍in informatie geven .
 fijne groetjes . Heb ik toch al mogen ondervinden.Hoop dat ze je opnemen in het groepje ..(als lid)

tinneke2

Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2 

Dat is zeer vriendelijk van jou , ik zou het als een eer zien deze kans te krijgen , maar ik vrees dat mijn rang daarvoor beetje te laag is , ik denk dat je enkel wijze kunt worden als je sjamaan bent , waar ik nog ver van af ben .

 

Groeten,

bigM

Anonymous
Niet van toepassing

Dank u wel voor deze info 🙂 @Manitou 

 

Groeten,

bigMODDER

Leden met de meeste pluimen