annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oplossing van de vraagsteller / post als opgelost aanvinken

Topic gestart op: 30-03-20 17h51

Antwoorden: 4 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Oplossing van de vraagsteller / post als opgelost aanvinken

Hierbij nog een kleine post in verband met oplossingen die gegeven worden op de vraag van de vraag steller. Als er een vraag correct beantwoord is of naar de behoefte van die persoon zodat deze zijn of haar probleem opgelost is mag je deze altijd accepteren als oplossing. 

Deze dingen gebeuren te weinig en daardoor zijn er nieuwe Tribers die dezelfde vraag stellen terwijl het eigenlijk al opgelost is geweest. Met nadruk zou ik dan toch nog eens willen vragen , als je een oplossing hebt op je vraag gelieve dan te markeren als oplossing. Dit helpt niet enkel de nieuwe mensen met dezelfde vraag maar wij worden daar ook mee geholpen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
NelsonM
Orange-werknemer

Hierbij nog een kleine post in verband met oplossingen die gegeven worden op de vraag van de vraag steller. Als er een vraag correct beantwoord is of naar de behoefte van die persoon zodat deze zijn of haar probleem opgelost is mag je deze altijd accepteren als oplossing. 

Deze dingen gebeuren te weinig en daardoor zijn er nieuwe Tribers die dezelfde vraag stellen terwijl het eigenlijk al opgelost is geweest. Met nadruk zou ik dan toch nog eens willen vragen , als je een oplossing hebt op je vraag gelieve dan te markeren als oplossing. Dit helpt niet enkel de nieuwe mensen met dezelfde vraag maar wij worden daar ook mee geholpen. 

Hallo @patrick2,

Bedankt voor je bijdrage, ik markeer je post bij de nuttige links !

Groetjes,

Nelson 

Josette
Wijze
Wijze

Patricke, ik probeer

dat door te geven aan de leden, sommigen doen dat, 

maar velen ook niet! 

Bedankt voor dit onderwerp.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  dat weet ik en het was ook niet specifiek naar jou bedoeld want je geeft het perfect aan. Dit is in het algemeen bedoeld , heb in het verlden nog eens zo een post ge

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Geen probleem hoor neem het niet persoonlijk hoor.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen