annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange 2021

Topic gestart op: 30-12-20 16h04

Antwoorden: 5 antwoorden

Law
Veteraan verkenner

Orange 2021

Deze topic is just 4 fun.

Ik vroeg me af wat jullie (als klant of toekomstige klant) verwachten van Orange in 2021.

Dit kan gaan over Mobiele opties of over de love pack of over andere abonnementen.
Ga je gang en laat je maar eens goed gaan 😛 .

Ik zal de bij deze het startschot geven:

  1. Nieuwere en betere decoder
  2. Terugkijk functie
  3. cloud opnames
  4. remote opnames bekijken (app of web interface)
Labels (2)
5 ANTWOORDEN 5
Lotus-3C
Veteraan verkenner

Wat ik in de toekomst verwacht van Orange:

- Ondersteuning E-Sim voor Apple Watch

- Ondersteuning one number zoals Telenet

- Uittrol 5G

- Onbeperkte mobiele data = echte onbeperkte data of toch met een serieus hogere limiet a 150Gb per maand zoals basic internet thuis.

- Update Orange App: bug fix op foutmelding bij aanpassen tarief en opties instellen.

- Update Orange App: in plaats van telkens de App te moeten openen, ondersteuning van Widgets voor iPhone zodat je je verbruik kan nakijken zonder de app te moeten openen.

- Update Orange App: Badges zouden onmiddellijk of toch na 1 dag moeten geactiveerd worden na behalen. Niet logisch dat je random moet wachten zonder beeld te hebben. Ook betere opvolging hoe ver je al zit bij bepaalde doelen vb totaal aantal verbruikte data voor badge vb 1Tb of aantal landen je al in gebeld, sms enzo hebt.

- Update Orange App: de zaken die je kan instellen gelijk trekken met die van het klantenportaal via de website. Nu kan je daar meer instellen dan via de app. Zou gelijk moeten zijn.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Tja @Law,

ieder heeft daar een ander idee over hé.

Deze cloud opnames, is pas verdwenen komt niet meer terug vlg mij.

Ja, de decoder zou mogen aangepast worden, maar ik dacht

dat ze daar mee bezig waren.

En voor de rest zijn wij zeer tevreden maar zal aan de leeftijd liggen hé.

Veel leesgenot met je topic.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Law  ik hoop eerlijk dat het beter gaat met de gezondheid en dat we dit jaar maar snel mogen vergeten dat staat bij mij op nummer 1 😉

Daarnaast had ik natuurlijk nog wel wat andere dingen gezien :

* terug kijk tv 

* nieuwe modem / router , en als kan een modem only. 

* de FUP die wordt opgeheven dus echt een onbeperkt gebruik. ( Hangt natuurlijk vast aan telenet ) 

* 4G beschikbaar op de Femtocell. 

* sneller uitrol van de glasvezel 

* de Telemeter geïntegreerd in de My Orange app zodat je overal je verbruik kan zien.

Als laatste nog  een pakket waarin meerdere gsm nummers zitten zoals die verkrijgbaar zijn bij Telenet. Op die manier kan je dan ook je data delen met meerdere personen OF dat je de data zo al kan gaan delen met meerdere gebruikers in je familie. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Law
Veteraan verkenner

@patrick2 

Tuurlijk een gezonder jaar op nr 1 😛 ik wil soms even corona vergeten.

Ik had nog graag een punt 6 aan m'n topic toegevoegd (het is meer een reminder wat ik meer en meer hoor).

Een betere Costummer service (remember this one?: https://www.youtube.com/watch?v=efLCvx0TxrM ) maar zal overal een beetje een issue zijn (niet alleen gerelateerd bij Orange).

Leden met de meeste pluimen