annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV app op X96 min media player

Topic gestart op: 08-07-20 14h53

Antwoorden: 2 antwoorden

Tommer
Aspirant verkenner

Orange TV app op X96 min media player

Hallo,

Om van mijn 'verdouderde Flatscreen' een Smart tv te maken heb ik hier recent een "gearbest X96 mini smart TV box aangehangen. Deze draait op Android 7.1.2 Ik wou hier ook de orange TV app op installeren , echter de nieuwste versie in de playstore is niet compatibel met deze android (wanneer ik op mijn device in de playstore scroll staat de orange TV Be er ook gewoon niet tussen). Ik heb dan via een .apk installer de vorige versie 5.02 geinstalleerd. Ik kan deze perfect koppelen aan mijn decoder en krijg mijn opnames ed te zien. Echter wanneer ik op tv kijken klik, krijg ik de foutmelding "Niet mogelijk om tv te kijken via een geroot apparaat". Wat is het verschil tussen een tablet / smartphone of een smart TV Box dat dit niet zou werken? En hoe kan ik dit probleem oplossen?

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Gerre
Gewaardeerd verkenner

Hey,

Ondertussen al aan de praat gekregen? Want was van plan om de broids s96max aan te schaffen voor hetzelfde. Maar als het niet werkt ga ik de kost niet doen natuurlijk.

Mercikes

Grts

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Tommer  goedenavond, 

met dit probleem kan ik je niet verder helpen.

Misschien dat de heren je verder helpen kunnen.

Ik zou zeggen nog ven geduld. Degene die nu nog aan

het werken is, is nog niet thuis.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen